• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Thylane Blondeau vardas pirmą kartą tapo pasauliui žinomas, kai jai buvo vos šešeri. Mergaitė pelnė „gražiausios mergaitės pasaulyje“ titulą, kai buvo paviešinta jos nuotrauka, kurioje išryškėjo neįtikėtinai žydros akys. Ši nuotrauka iškart pavergė milijonų širdis ir tapo tarsi tiltas į mados pasaulį.

6

Thylane Blondeau vardas pirmą kartą tapo pasauliui žinomas, kai jai buvo vos šešeri. Mergaitė pelnė „gražiausios mergaitės pasaulyje“ titulą, kai buvo paviešinta jos nuotrauka, kurioje išryškėjo neįtikėtinai žydros akys. Ši nuotrauka iškart pavergė milijonų širdis ir tapo tarsi tiltas į mados pasaulį.

REKLAMA

Būdama vos dešimties, Thylane pateko į Prancūzijos „Vogue“ puslapius – tai žingsnis, kuris sulaukė daug dėmesio, tačiau taip pat ir kritikos. Diskusijos dėl vaikų įtraukimo į suaugusiųjų mados industriją sukėlė visuomenės nuogąstavimus dėl vaikystės ir privatumo apsaugos, rašo dailymail.co.uk.

Nepaisant to, Thylane ir toliau tobulėjo mados pasaulyje. Už jos karjeros stovėjo tėvai – futbolininkas Patrickas Blondeau ir prancūzų aktorė Veronika Loubry, kurie palaikė dukters talentą ir padėjo formuoti jos karjerą.

REKLAMA
REKLAMA

Pamatykite, kaip ji atrodo dabar

Thylane Blondeau sulaukė pripažinimo ne tik vaikystėje, bet ir užaugusi. Šiandien ji yra viena iš paklausiausių modelių, bendradarbiavusi su tokiais žymiais prekių ženklais kaip „Dolce & Gabbana“, „L’Oréal Paris“, „Chanel“, „Ralph Lauren“ ir „Lacoste“. Blondinė įsitvirtino kaip podiumų žvaigždė ir dažnai pasirodo ant raudono kilimo įvairiuose prestižiniuose renginiuose.

REKLAMA

Jos natūralus grožis, profesionalumas ir gebėjimas prisitaikyti prie įvairių mados pasaulio iššūkių pavertė ją tarptautiniu mastu žinoma figūra. Iš „gražiausios mergaitės pasaulyje“ ji išaugo į subrendusią ir savarankišką žvaigždę.

Thylane aktyviai dalijasi savo gyvenimo akimirkomis socialiniuose tinkluose. Jos „Instagram“ paskyroje, kurioje seka daugiau nei 4,7 milijono žmonių, galima rasti daugybę įrašų iš fotosesijų, mados šou ir asmeninio gyvenimo. Socialiniai tinklai tapo neatsiejama jos karjeros dalimi, leidžiančia tiesiogiai bendrauti su gerbėjais ir dar labiau sustiprinti jos įtaką mados pasaulyje.

Be modelio karjeros, Thylane taip pat yra drabužių prekės ženklo „No Smile“ įkūrėja. Šis projektas atspindi jos unikalų stiliaus pojūtį ir kūrybinį požiūrį. „No Smile“ orientuojasi į šiuolaikišką ir minimalistinę estetiką, o tai pabrėžia Thylane gebėjimą veikti ne tik kaip modelis, bet ir kaip verslininkė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų