„Vis labiau įsibėgėjantys realūs „Rail Baltica“ geležinkelio linijos tiesimo darbai brandžiausiame projekto ruože nuo Kauno Panevėžio link – gera ir laukta žinia. Naujoji europinio geležinkelio infrastruktūra nepaprastai svarbi, siekiant visiškai integruoti Lietuvą į Europos geležinkelių tinklą, dabartiniame geopolitiniame kontekste tam skiriamas išskirtinis dėmesys“, – kalbėjo susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Bendrovės teigimu, ateinančiais metais planuojama sudaryti sutartis dėl rangos darbų įgyvendinimo atkarpose nuo Kauno iki Šveicarijos, nuo Ramygalos iki Berčiūnų ir nuo Berčiūnų iki Joniškėlio. Pabrėžiama, kad 2025 m. šiuose ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 114 km, turėtų būti pradėti aktyvūs statybos darbai.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną.
Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km, iš kurių 392 km – Lietuvoje.