Kaip nurodoma savivaldybės pranešime, šį ruožą numatoma sutvarkyti kompleksiškai – modernizuoti eismo valdymo sistemą, rekonstruoti sankryžas, šviesoforais valdomas pėsčiųjų perėjas, projektuojami ir pėsčiųjų bei dviračių takai, trijuose taškuose bus įrengiamos elektrinių autobusų baterijų įkrovimo stotelės, taip pat projektuojami apšvietimo tinklai, pagal poreikį bus rekonstruojami ir inžineriniai tinklai.
„Numatomo projekto apimtis – didelė, tačiau tai nereiškia, jog vienu metu bus išrausta visa eismo ašis nuo pietinės iki šiaurinės miesto dalies. Projektas bus įgyvendinamas etapais, kiekviename ruože sprendžiant aktualiausias problemas ir pritaikant sprendinius, maksimaliai gerinančius situaciją, užtikrinančius darnaus judumo galimybes“, – sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Šiems planams įgyvendinti siekiama ir Europos Sąjungos paramos. Tikimasi, kad darnų judumą skatinančioms priemonėms įgyvendinti būtų galima sulaukti apie 15 mln. eurų ES paramos, apie 5 mln. įsipareigotų skirti savivaldybė.
Pabaigus projektą, ateinančiais metais numatomos rangos darbų pirkimo procedūros, po kurių galėtų startuoti ir pirmieji darbai. Visas projektas galėtų būti įgyvendinamas etapais, per 3–4 metus.