Sujungti greitosios pagalbos, priešgaisrinės, policijos operatorius Lietuvoje nutarta dar 1997 m. Po metų buvo patvirtinta BPC koncepcija, tačiau realūs centro įkūrimo darbai nevyko. Tąkart Valstybės kontrolė, tikrinusi BPC veiklą, nustatė, kad nuo idėjos patvirtinimo iki 2001 m. BPC realiai nebuvo įsteigtas ir neveikė.
Tuo metu ne vienas politikas kalbėjo apie tai, kad BPC įkūrimui skelbti konkursai vadinami neskaidriais, o dalis jau įsigytos įrangos buvo visiškai netinkama.
Nors teigiama, kad BPC galiausiai buvo įkurta 2003 m., tarkime, Vilniuje pagalbos numeris 112 pradėjo veikti tik 2005 m.
„Dar 2002 metais įvertinę BPC kūrimo procesą įvardijome planavimo trūkumus, bet ir toliau buvo planuojam ir kuriama nenuosekliai“, – yra sakiusi šiuo metu jau buvusi valstybės kontrolierė Giedrė Švedienė.
2012 m. Valstybės kontrolė, atlikusi BPC auditus, pabrėžė, kad nors bendrojo pagalbos telefono numerio 112 paslaugų infrastruktūrai kurti jau išleista daugiau nei 76 mln. Lt, iki šiol nebaigtos optimizuoti atsakymo į pagalbos skambučius ir reagavimo į pagalbos prašymus funkcijos.
TAIP PAT SKAITYKITE:
Naujasis galios žaidimas: Jungtinių Valstijų dominavimui kyla grėsmė
Uždrausta maistui naudoti ukrainietišką aliejų