Oksana įsitikinusi – prieš gerą dešimtmetį su „pupyčių“ išpopuliarėjimu Lietuvoje išplitęs stereotipas apie kvailutę šviesiaplaukę moterį – gerokai pasenęs ir jau seniai neatitinka tiesos.
„Šiandien galima būtų rasti daug pavyzdžių, kai šitas standartas neatitinka realybės ir ta šviesiaplaukė moteris tikrai daugumoje atvejų gali stipriai nustebinti. Kokios spalvos plaukus ji beturėtų, šiandien moters pozicija visuomenėje tikrai sustiprėjusi.
Iš kitos pusės, kartais vadovautis tuo pasakymu, jog šviesiaplaukei viskas atleistina, irgi buvo patogu“, – juokiasi žinoma moteris..
Moteris atvira – nors „pupyčių“ populiarumo viršūnėje kritikos ir abejonių jų intelektu visuomenėje buvo nemažai, tai jai tapo tik dar vienu postūmiu kritikams įrodyti jų neteisumą ir sėkmingai pabaigti ne vienas studijas.
„Tuo metu buvo išaukštintas šviesiaplaukių kultas. Kiekvienas neigiamas komentaras ar straipsnis anuomet, prieš dešimtmetį man būdavo tik dar vienas spyris įrodyti, kad taip nėra. Mane tokie dalykai ne žlugdė, o skatino.
Kai imta šnekėti, kad šviesiaplaukėms išsilavinimas nereikalingas, mes ir taip visko pasiekėme besišypsodamos ar per pažintis, aš bandžiau įrodyti, kad tai nėra teisinga. Baigiau bakalaurą, magistrą, dar buvo ir minčių studijuoti doktorantūrą, tačiau nusprendžiau save atiduoti darbui.
Stengiausi įrodyti visiems, kad nėra gero ar blogo darbo, yra tiesiog tinginystė. Net prastos reputacijos visažisto darbas, kuris anuomet buvo pajuokos objektas – blondinė su makiažo šepetuku buvo juokinga – šiandien yra mano pagrindinis pajamų šaltinis“, – džiaugiasi grožio namų įkūrėja.
Oksana neslepia – nors „bukos šviesiaplaukės lėlytės“ įvaizdis „Olialia pupyčių“ gyvavimo laikotarpiu tapo vienu iš pagrindinių šį projektą išgarsinusių dalykų, šiandien jai vis dar tenka susidurti su šio klaidingo žmonių susidaryto įspūdžio apie ją padariniais.
„Didžiulis buvo projektas, marketinginiai sprendimai buvo padaryti teisingi ir pelningi visoms pusėms. Tačiau didžiajai visuomenės daliai tai sukūrė žmogaus paveikslą, kuris lydi iki dabar. Jau praėjo dešimt metų, o arogantiškos ir ne visai protingos blondinės įvaizdis man vis dar yra bukai lipinamas.
Tie žmonės, su kuriais turiu reikalų, manau labai greitai pakeičia tą nuomonę. O kitiems sudėtinga įteigti, kad yra kitaip. „Pupytės“ buvo įgyvendintos puikiai, bet tas paveikslas buvo nupieštas toks, koks buvo, ir jis lydi iki šiol. Anuomet jis patarnavo ir atnešė turto.
Tai buvo galingas projektas, tiek iš marketinginės, tiek ir iš spaudos pusės. Stipraus plano dėka ta blondinių mergaičių grupė šovė į populiarumo viršūnes. Mes turėjome itin daug gerų ir pelningų užsakymų.
Aš toks žmogus esu, kuris ne tik dirba, bet ir kuria santykius su žmonėmis. To projekto dėka susipažinau su daug žmonių, su kuriais verslo santykiai lydi iki šiol“, – džiaugiasi Oksana Pikul-Jasaitienė.