Linui Jurevičiui ir Tomui Milkanavičiui sujungus savo idėjas bei vizijas, pamažu ėmė gimti projektai, kuriais verslininkai bando pakeisti žmonių požiūrį į dizainą. „Estetika, funkcionalumas ir aktualumas yra esminiai kūrybos bruožai, kurie atsiskleidžia mūsų interjero, industrinio ir grafinio dizaino darbuose. Neretai žmonės neskiria dizainerio nuo stilisto. Stilistas – tai žmogus, kuris parenka spalvų derinius, medžiagas, padaro, kad viskas būtų „gražu“. Dizainas kalba apie žmonių gyvenimą, aplinką ir kasdienius objektus, su kuriais susiduriame. Taigi galime sakyti, kad dirbame su žmonių gyvenimais, savo kūryba stengiamės gerinti jų kokybę“, – kalba L. Jurevičius.
„Į komandinį duetą susibūrėme prieš nepilnus metus. Kartą susėdome ir abu priėjome išvadą, kad nusibodo dirbti laisvai samdomais dizaineriais, reikia patiems kurti studiją. Tomas su šia idėja kaip tik buvo grįžęs iš praktikos Danijos architektų biure, o aš ieškojau kolegos, kuris man padėtų įgyvendinti didesnius užsakymus Lietuvoje. Nuo to karto, kai nusprendėme dirbti kartu, nebegaišome laiko ir puolėm stačia galva ieškoti klientų bei tuo pačiu metu vystyti studijos viziją“, – pasakoja L. Jurevičius.
Vėliau, įkūrus „Crack studio“, nereikėjo ilgai galvoti, kaip pranešti apie save. „Mūsų įrankiai buvo telefonas ir internetas. Siūlėmės kurti viską, nuo vizitinių kortelių iki paviljonų dizaino „Litexpo“ parodose. Jokios reklamos strategijos paslapties nėra, didžiausią įtaką mums darė „Facebook“. Per socialinius tinklus mes galėjome lengviau komunikuoti ir dalytis informacija apie savo veiklą ir darbus. Supratome, jog žmonės kur kas labiau pasitiki, kai mato tave aktyviai veikiantį socialinėj erdvėj, kuriantį ir įgyvendinantį savo idėjas, projektus“, – patirtimi dalijasi dizaineris.
„Kai pradėjome dirbti, sunkiausia buvo pasakyti savo paslaugų kainą užsakovui. Mūsų paslaugos kokybiškos, o darbas operatyvus ir pristatomas laiku, kas yra retas pranašumas kūrybinių paslaugų sferoje. Per savo darbo patirtį spėjome įsitikinti, kad užsakovas dažniausiai bijo ne tik kainų, bet ir sprendimo, ar jo investavimas į dizainą yra racionalus bei naudingas. Todėl kalbėdamiesi su užsakovais mes stengiamės stipriai argumentuoti, kodėl reikia investuoti į dizainą, o ne taupyti. Čia galioja auksinė taisyklė „šykštus moka du kartus“. Mes visada orientuojame užsakovą į gerus ir kokybiškus daiktus bei sprendimus, o dizaino paslaugų kainos priklauso nuo užsakymo dydžio, medžiagų, gaminimo būdų ir, žinoma, terminų, todėl kiekvienas jų – individualus“, – atvirauja L. Jurevičius.
Paklaustas apie konkurenciją šioje sferoje, L. Jurevičius teigia, kad konkurentų Lietuvoje yra nemažai, bet tai tik dar labiau motyvuoja stengtis. „Nuo konkurentų skiriamės netradiciniais kūrybos ir verslo modeliais. Kadangi turime patirties daugelyje sričių, tokių kaip architektūra, interjeras, grafinis dizainas ir muzika, kūrybinis rezultatas gali būti labai įdomus. Dabar mūsų planas yra suburti puikią kūrybininkų komandą, turėti lojalius gamintojus, medžiagų tiekėjus. Norime sukurti studiją, kurioje neįtikėtinos idėjos virstų realybe ir savo kūrybiniais rezultatais atkreiptume pasaulio dėmesį į mūsų kraštą. Lietuvoje kaip niekur kitur turime galimybę tapti išskirtiniai“, – pozityviai pokalbį užbaigia L. Jurevičius.