„Mobiliojo interneto plėtra leido mobiliajam telefonui ir internetui tapti sinonimais“, – pasakojo „Inmobi“, vieno didžiausio pasaulyje reklamos tinklo pardavimų vadovas Europai ir Rytų rinkai Johnas Stonemanas. Anot jo, mobiliųjų įrenginių naudojimas kasmet auga ir atsiranda vis daugiau žmonių, kurie pripažįsta, kad mobilusis telefonas yra pagrindinis išmanusis įrenginys jiems.
„Tyrimai rodo, kad vidutiniškai 27 proc. savo laiko paprastas mobiliojo interneto naudotojas praleidžia naršydamas mobiliaisiais įrenginiais. Šia prasme mobilieji įrenginiai jau pralenkė televiziją“ sakė J. Stonemanas.
Mobilaus interneto laikas traktuojamas tarsi laikas sau. Ir mobiliaisiais įrenginiais žmonės naudojasi itin dažnai darydami kitus darbus:
• 22 proc. žmonių mobiliuoju internetu naudojasi leisdami laiką su šeima;
• 19 proc. žmonių naudojasi juo vonioje; • 47 proc. žmonių mobiliuoju internetu naudojasi ko nors laukdami; • 25 proc. mobiliuoju internetu naudojasi keliaudami tais pačiais maršrutais (į darbą, studijas); • 15 proc. juo naudojasi socialinių įvykių metu; • 67 proc. mobiliuoju internetu naudojasi gulėdami lovoje; • 15 proc. naudojasi apsipirkdami; • 14 proc. mobilųjį internetą naudoja susitikimuose ar moksliniuose užsiėmimuose; • 39 proc. naudojasi žiūrėdami televizorių;Kompanijos „Inmobi“ 2011 metais atliktas tyrimas parodė, kad beveik 20 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi išmaniaisiais telefonais. Estijoje ir Latvijoje išmaniųjų telefonų savininkų gerokai mažiau – nėra nė 15 proc. Tai, anot J. Stonemano, daugeliui verslo atstovų turėtų būti pakankama paskata dalies reklamos perkėlimui į mobilųjį internetą, kuris kasdien išsikovoja vis didesnį populiarumą.
„Netgi užsukę į vietą, kur rengiasi kažką pirkti, žmonės naudojasi mobiliuoju internetu. Didžioji dalis jų, kas trečias, pirmiausia lygina kainas kituose tinkluose. Taip pat – žvalgosi atsiliepimų apie produktus, ieško mobiliems vartotojams skirtų nuolaidų ir t.t.“, – citavo 2012 metais atlikto tyrimo Jungtinėje Karalystėje duomenis J. Stonemanas.