„Tai tikrai neturėtų būti labai didelė problema, manau, tai labai teigiamas žingsnis. Palyginimui galime patekti, kad kaimiškose mokyklose vidutinis mokinių skaičius vienam mokytojui daug kur siekia tik aštuonis, EBPO vidurkis yra maždaug 13 mokinių. O kai kur mes turime situacijų, kad vienam mokytojui tenka tik trys mokiniai.
Tai iš esmės, ką mes siūlome, kad mažos mokyklos galėtų tapti padaliniais didesnių mokyklų. Tai reiškia, kad joms prasiplečia ir neformalaus ugdymo galimybės, ir mokytojams dirbti didesniu etatu ir gauti didesnį atlyginimą. Taip pat galimybė naudotis bendra infrastruktūra. Taigi tikrai matome labai daug privalumų ir nemanome, kad tai būtų problema, nes taip jau daug kur yra atsitikę“, – žurnalistams trečiadienį sakė J. Šiugždinienė.
„Kai kuriais atvejais, kur mokyklos yra itin mažos, nes yra ir tokių, tai visgi siūlytume jas reorganizuoti ir likviduoti, jei jos visiškai mažytės ir yra tik keli vaikai klasėje. Nes tokiems vaikams ugdymosi galimybės ir socializacijos galimybės yra labai ribotos“, – sakė ministrė.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija skaičiuoja, kad tinklo pertvarka palies apie 80 mokyklų, kur mokosi mažiau nei 60 moksleivių.