Į redakciją kreipėsi pasipiktinusi skaitytoja, kuriai pietų pertrauką sugadino itin nemalonus radinys. Norėjusi paskanauti savo mėgstamų salotų mergina galiausiai liko ne tik alkana, bet ir pasibjaurėjusi.
„Ėjome su kolege tiesiog pirkti pietų per pertrauką į „Iki“ parduotuvę, esančią Vilniuje, Žirmūnų gatvėje, ir pasiėmiau aš tų nelemtų salotų su duona ir pupelėmis. Grįžau į darbą, atsidariau indelį ir tik įsidėjus viena kąsnį į burną žiūriu – tarakonas su savo ilgomis kojomis salotose voliojasi“, – pasakoja mergina.
Maiste pamačius tokį gyvį ją iš karto ėmė pykinti.
„Aš to jausmo neapsakysiu, kaip pasijaučiau tuo momentu. Ačiū dievui, kad turėjau servetėlę šalimais ir iš karto viską išpjoviau, skalavau burną milijoną kartų. Vos neapsivėmiau, neaišku dar, ar ligų kokių jie nenešioja <...>
Tarakono rasti tikrai nesitikėjau. Dar antrą kartą atidarius indelį, jo koja pradėjo judėti“, – piktinasi skaitytoja.
Mergina pasakoja, kad parašius į „Iki“ prekybos tinklo socialinius tinklus su ja susisiekė įmonės vadybininkė ir prižadėjo per penkias darbo dienas grąžinti sumokėtus pinigus. Vis dėlto, ji teigia, kad tokia kompensacija neatperka patirtų emocijų: „Aš ten daugiau gyvenime neisiu ir niekam nerekomenduoju“.
„Iki“ atsiprašo
„Iki“ komunikacijos vadovė Vaiva Budrienė sako, kad prekybos tinklas apgailestauja dėl šio nemalonaus įvykio.
„Visų pirma, dar kartą labai atsiprašome pirkėjos. Su ja susisiekėme ir jai pinigus tikrai grąžinsime. Šios mišrainės partija nedelsiant buvo pašalinta iš prekybos, atliekamas vidinis tyrimas.
Noriu pabrėžti, kad „Iki“ prekybos tinklas taiko aukščiausius produktų kokybės tikrinimo standartus. Be produktų kokybės tikrinimo proceso iki produktams patenkant į parduotuves, taip pat turime kokybės auditorius, kurie kasdien lanko parduotuves ir stebi, kaip laikomasi kokybės reikalavimų. Ištyrę šį įvykį, atidžiai dar kartą peržiūrėsime kokybės tikrinimo ir kenkėjų kontrolės procesus“, – rašoma V. Budrienės atsiųstame komentare.