Į Lietuvą koją kelią naujos oro linijos. Baltic Aviations Systems (BAS), save vadinanti naujos kartos aviakompanija, veiklą planuoja pradėti ateinančių metų balandžio mėnesį.
Kaip pranešė bendrovės vadovas Kristianas Kirchheineris, baziniu oro uostu bus pasirinktas Tarptautinis Vilniaus oro uostas, o bendrovės startinis kapitalas sieks 1 mln. EUR (3,45 mln. litų), kuris vėliau didės iki 10 mln. EUR (34,5 mln. litų).
BAS kol kas teturi du akcininkus – K. Kirchheinerį ir „airBaltic" vadovą Bertoltą Flicką. BAS vadovas patikino, kad ateityje akcininkų skaičius padidės.
„Tai reiškia naujas darbo vietas ir investicijas Lietuvos ekonomikai. Aviakompanijos atsiradimas užtikrins platesnes galimybes tiek Lietuvos piliečiams pasiekti Europos miestus, tiek turistams padės atvykti į Lietuvą. Taip pat turėsime toliau rūpintis, kaip bus vystoma Vilniaus oro uosto infrastruktūra, kad padidėjęs keleivių skaičius nesudarytų nepatogumų keleiviams“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Anot BAS vadovo, tikslinė auditorija – verslo klasė ir turistai. Bendrovė žada iš klientų prašyti pinigų tik už tai ko jiems reikia.
„Pradžiai rinkomės tokius maršrutus, kur nėra labai didelės konkurencijos, nes suprantame, kad ji Lietuvoje yra itin didelė“, – teigė K. Kirchheineris.
Anot jo, nuo 2011 m. su trimis „Boeing 737“ lėktuvais BAS skraidins į Dubliną, Londoną, Paryžių, Miucheną, Romą, Instanbulą, Maskvą, Atėnus ir dar keletą kitų krypčių, kurių dalis bus reguliarūs skrydžiai, dalis – užsakomieji.
Oficialų oro linijų pavadinimą planuojama paskelbti ateinančių metų sausio mėnesį.
Kodėl Bertoldas Flickas nusprendė atsisakyti „airBaltic“ vardo?