„Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė pasakojo, kad, lyginant kovo mėnesio kruopų, makaronų, miltų ir kitų ilgesnio galiojimo termino produktų pardavimą su balandžio mėnesio pardavimu, didelių pokyčių nepastebima. Tačiau kruopų dabar parduodama maždaug trečdaliu daugiau nei 2013 metų kovo-balandžio mėnesiais. Miltų, makaronų, konservų pardavimas taip pat nuosekliai auga.
Miltų šių metų balandį nupirkta maždaug 50 proc. daugiau, makaronų apie trečdalį daugiau, maždaug dešimtadaliu padidėjo cukraus pardavimas, beveik penktadaliu – įvairių žuvies ir mėsos konservų pardavimas. Didesnis šių produktų pardavimo augimas fiksuojamas šalies regionuose, kiek mažesnis – didmiesčiuose.
„Gali būti, kad išaugusią šių produktų paklausą galėjo lemti ir vis labiau įtempti įvykiai Ukrainoje. Vis dėlto tam įtakos galėjo turėti ir prekybos tinkle taikomos nuolaidos. Jau ne vienerius metus stebime tendenciją, kad akcijų ir nuolaidų metu pardavimas išauga. Tai, kad pastaruoju metu žmonės perka daugiau, tikriausiai lemia ir artėjanti Velykų šventė. Būtent per Velykas paprastai išauga miltų, cukraus, kiaušinių ir kt. produktų pardavimas, nes dalis žmonių velykines vaišes apgalvoja ir produktais joms pasirūpina iš anksto“, – įvairias versijas apsvarstė R.Saulytė.
Komunikacijos vadovė teigė, kad mažesniuose Lietuvos miesteliuose įsikūrusių „Maximos“ parduotuvių darbuotojai sulaukia ir pirkėjų klausimų, ar prekybos tinklas pasiruošęs – pasirūpinęs maisto produktų atsargomis, ar jų užteks visiems.
„Norime visus nuraminti ir patikinti, kad nėra objektyvių priežasčių produktams kaupti. Bendradarbiaujame su patikimais partneriais – produkcijos tiekėjais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, tad produktų parduotuvių lentynose tikrai nepristigs“, – nuramino R.Saulytė.