• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi mėgstame keliauti, tačiau tikriausiai dažniau klausiame patarimų, kaip keliauti patogiau ir pigiau,  nei juos daliname. Verslumo renginyje „Versli Lietuva“ keliautojas ir vienas jauniausių verslininkų Rimvydas Širvinskas-Makalius pasakojo apie savo kelionių patarimų verslo užkulisius.

Visi mėgstame keliauti, tačiau tikriausiai dažniau klausiame patarimų, kaip keliauti patogiau ir pigiau,  nei juos daliname. Verslumo renginyje „Versli Lietuva“ keliautojas ir vienas jauniausių verslininkų Rimvydas Širvinskas-Makalius pasakojo apie savo kelionių patarimų verslo užkulisius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pomėgiu tapęs R. Širvinsko verslas prasidėjo nuo kryžiaus kelių, nueitų planuojant savo keliones. Šiandien jo internetinis puslapis Makalius.lt jau 10 mėnesių yra populiariausias kelionių portalas Lietuvoje – kasdien jame apsilanko beveik pilna „Siemens“ arena, apie 10 tūkst. žmonių.

REKLAMA

Kelis kartus pigesnės kelionės, septynis kartus pigesnis draudimas ar automobilio nuoma užsienyje – tai tik dalis Makaliaus siūlomų paslaugų.

R. Širvinsko verslas, prasidėjęs nuo internetinio blog'o, turi ir spausdintą kelionių vadovą „Makaliaus žurnalas“, platinamą 10 tūkst. egzempliorių tiražu. Taip pat Makalius didžiuojasi „Alma Littera“ išleista knyga „Pigių kelionių vadovas“. Pats R. Širvinskas prisipažino kelionių vadovus skaitantis retai, o prieš vykdamas į kelionę Vikipedijos neskaito.

REKLAMA
REKLAMA

„Nemėgstu istorinių faktų. Į keliones stengiuosi žiūrėti kūrybiškiau. Mėgstu šiuolaikiškumą, todėl patariu aplankyti šiandien įdomias vietas. Pavyzdžiui vietas, kur buvo filmuojamas Woody Alleno filmas “Su meile į Romą„ ir panašiai“, -  sako R. Širvinskas.

Pasak R. Širvinsko, prie Makaliaus kulto populiarinimo labai prisidėjo žiniasklaida, padėjusi skleisti jo idėjas bei patarimus. Tačiau jaunas verslininkas prisipažino, kad esant aštuoniolikos metų įkurti verslą nebuvo lengva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pirmiausia susidūriau su nuostaba ir net priešišku aplinkinių požiūriu. Kai mūvėdamas žaliomis kelnėmis nuėjau į banką ir pasakiau, kad esu verslo klientas, į mane žiūrėjo, švelniai tariant, įtariai. Kita problema, su kuria susidūriau, buvo žinių trūkumas – net neįsivaizdavau, kaip sukurti verslą. Juk to mokykloje nemoko“, - pasakojo R. Širvinskas.

REKLAMA

Tikėti savo idėjomis ir naujomis verslo idėjomis taip pat trukdė ir pavyduoliai. „Paskaičius komentarus internete, kokia mano ilga nosis, kreiva šypsena ir panašius, buvo tikrai apėmusi neviltis“, - sakė Makalius, kuriam pasitikėjimą savimi ir savo verslu grąžino draugai ir artimieji.

Artimiausiuose turizmo ir verslo administravimą Vilniaus kolegijoje studijuojančio R. Širvinsko planuose – sukurti didelį, kelionių įspūdžiais ir patarimais besidalijantį žmonių, tinklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų