„Nežinau ar yra kas nagliau, nei menininkui siūlyti atsiskaityti instagramo komplimentais. Gėda,“ – rašė Kotryna, pasidalindama savo pasipiktinimu dėl to, kad tam tikri žmonės nesugeba įvertinti profesionalių muzikantų darbo.
Atlikėja aiškiai išreiškė, kad jai nepriimtina, jog menininkams, kurie daugelį metų tobulina savo meistriškumą, būtų siūloma atsiskaityti ne pinigais, o socialinių tinklų dėmesiu.
Nepagarba ir nusivylimas
K. Juodzevičiūtė, turinti nemažą patirtį muzikoje ir matydama industrijos užkulisius, teigia, kad toks elgesys grąžina ją į laikus, kai būdama paauglė ji pyko ir kovojo prieš neteisybę.
„Šiaip, kurį laiką, jau buvau atsikračius savęs 16-os metų, kuri dėl visko piktindavosi ir kovodavo su kiekviena neteisybe,“ – rašo Kotryna, išreiškianti nusivylimą, kad vis dar susiduria su tokiu negerbiančiu požiūriu.
Jos įrašas sulaukė didelio palaikymo iš gerbėjų ir kolegų, kurie taip pat išreiškė savo nuomonę apie menininkų darbą bei pagarbą jų profesijai. K. Juodzevičiūtės teigimu, talentingi artistai, kurie daugelį metų studijuoja ir tobulėja, nusipelno deramo atlygio už savo pastangas, o ne tuščių komplimentų socialiniuose tinkluose.
Atviras Kotrynos pasisakymas atkreipia dėmesį į plačią problemą menininkų bendruomenėje – menką jų darbo įvertinimą ir tinkamo atlygio už darbą trūkumą.
Gautas renginių organizatorių komentaras
Po šio viešo pasipiktinimo, naujienų portalas tv3.lt susisiekė su minima renginių organizavimo įmone, kuri pateikė savo atsakymą į situaciją.
„Apgailestaujame, kad atlikėja pasijautė neįvertinta, to mūsų komanda tikrai nenorėjo, – teigiama organizatorių atsakyme. – Tai buvo pasiūlymas, o ne įsakymas, ne prievarta ir ne moters išnaudojimas, o elementarūs barteriniai manai, kai mes duodame įgarsinimą ir galimybę pristatyti save auditorijai atliekant 3–4 pasirinktas dainas. Mūsų teisė pasiūlyti – artistų tokia pat teisė sutikti arba atsisakyti“.
Renginių organizatoriai pasiūlė įgarsinimą ir galimybę pasirodyti viešame renginyje, kuriame dalyvautų influenceriai ir prekės ženklo „Lindex“ klientai. Jiems tokie barteriniai mainai yra įprasta praktika, leidžianti jauniesiems atlikėjams parodyti savo talentą plačiajai visuomenei.
„10 metų dirbame renginių versle ir tokia praktika, žinoma, kad nėra taikoma privačių švenčių metu. Net minties nebūtų siūlyti „už reklamą“ atlikėjui pasirodyti vestuvėse, gimtadienyje ar kitoje šventėje. Tai buvo kvietimas dalyvauti influenceriams ir prekės ženklo klientams skirtame viešame renginyje, kuriame jauni atlikėjai kviečiami pasirodyti tam, kad parodytų save platesnei visuomenei. Ne paslaptis, kad reklama daugumai sau dirbančių jaunų žmonių yra reikalinga ir tikrai yra tokių, kuriems tokie pasiūlymai yra aktualūs, jie nori savo talentą parodyti tokio tipo renginiuose. Mes tam suteikiame įrankius: įgarsinimą ir kitą reikalingą techniką, kuri garantuoja kokybišką pasirodymą“, – rašoma komentare.
Renginių organizavimo įmonė pabrėžia: „Jokiais būdais nenorėjome įžeisti verslo, meno ar kitos srities atstovo, gerbiame kiekvieno atsakymą – ar jis teigiamas ar neigiamas. Galbūt kažkam pikta, galbūt gaila, bet tokie barteriniai mainai egzistuoja ir tai normali praktika visame pasaulyje. Yra nuomonėms formuotojams skirtų renginių, kur tiekėjai moka už tai, kad jiems būtų suteikiama vieta renginyje, matomumas bei visi reikalingi įrankiai. Galbūt komunikacija iš mūsų pusės buvo neteisingai suprasta ir interpretuota“.
Organizatoriai atsiprašo ir linki Kotrynai Juodzevičiūtei sėkmės: „Atlikėjai linkime tik didžiausios sėkmės, dar kartą atsiprašome, jeigu ją įžeidėme“.