• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro ralyje nuolatos įspūdingą tempą demonstravęs Vaidotas Žala į artėjantį maratoną išvyks naujame amplua – jis Saudo Arabijos smėlynus ir kitas kliūtis sieks įveikti su gerokai didesne ir sunkesne technika – „Iveco“ sunkvežimiu.

Dakaro ralyje nuolatos įspūdingą tempą demonstravęs Vaidotas Žala į artėjantį maratoną išvyks naujame amplua – jis Saudo Arabijos smėlynus ir kitas kliūtis sieks įveikti su gerokai didesne ir sunkesne technika – „Iveco“ sunkvežimiu.

REKLAMA

Vaidotas yra anksčiau skelbęs, jog sprendimas Dakaro ralyje dalyvauti su sunkvežimiu buvo priimtas nenorint stovėti šalikelėje ir žiūrėti kaip varžovai skrieja link finišo.

„Pastarieji dveji metai buvo kupini iššūkių. Nors startuodavome su išties rimta technika, pajėgiomis komandomis, nepaisant to mus persekiojo techniniai nesklandumai“, – sakė jis.

„Kiekvienais metais kaina dalyvauti Dakare konkurencingai vis didėja, bet kaip rodo praktika, net ir tuomet, kai startuoji su rimta komanda, tai negarantuoja, kad lenktynių nebaigsi stovėdamas pakelėje. Tai sukūrė motyvaciją ieškoti radikalaus sprendimo už automobilių kategorijos ribų“, – sprendimo priežastis išsakė lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

„Kita vertus mūsų naujieji partneriai taip pat paskatino mus eiti ta kryptimi. Sunkvežimis yra bene tvirčiausia transporto priemonė Dakaro ralyje. Čia daugiau šansų, kad trasoje subyrės vairuotojų stuburai, o ne sunkvežimis. Esu ne sykį matęs pro šalį lekiant tuos devynių tonų monstrus. Tuomet supranti, kad to „aparato“ taip lengvai nesustabdys nei akmuo, nei duobė. Radikalų sprendimą man labiausiai paskatino rezultatų alkis. Norime į Dakare ne tik greitai lėkti greičio ruožuose, bet ir turėti rezultatą finiše“, – teigė Vaidotas Žala.

REKLAMA

Automobilis nuo sunkvežimio labai skiriasi

Lenktynininkas ne tik intensyviai ruošiasi būsimam Dakaro raliui, bet ir visiems norintiems suteikia galimybę iš arčiau pamatyti Dakaro ralio sunkvežimį, su kuriuo netrukus skros Saudo Arabijos smėlynus.

„iGo2Dakar“ žurnalistams pasiteiravus apie sunkvežimio vairavimo ypatumus, V. Žala juokaudamas atsakė: „Ten, kur yra akmenys ar upių vagos, – labai smagu. Gali tiesia linija varyt.“

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, jis pripažino, kad sunkvežimio valdymas kopose kelia daugiau streso: „Supranti, kad negali įklimpti šonu – iškart gula ant šono.“

„Apskritai, reikia daugiau dirbti su vairu. Su juo jau turėjau kelis incidentus, vos rankos nenunešė! Jei užblokuoji ratus, vairą gali smarkiai trūktelėti į šoną. Reikia išmokti žaisti su stabdžiu,“ – dalinosi lenktynininkas.

Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų