„Cupra“ verčia naują lapą šios jaunos markės istorijoje. Po didžiulės sėkmės su „Formentor“ SUV modeliu, kurio vienetų buvo parduota šimtai tūkstančių visame pasaulyje, gamintojas nusprendė žengti toliau ir įtvirtinti savo pozicijas tarp didesnių, išrankesnių automobilių pirkėjų su naujuoju „Terramar“ SUV.
Siekdamas išlaikyti stiprų ryšį su sportiška „Cupra“ markės dvasia, gamintojas naująjį modelį pavadino „Terramar“ lenktynių trasos, įkurtos 1923 metais, vardu.
Sportiškumą derina su tvarumu
„Terramar“ išsiskiria šios klasės automobiliams nebūdingu sportiškumu ir kartu siekia įrodyti, kad sportiškumą galima suderinti su tvarumu.
Automobilio salone įrengtos kūną apgaubiančios sėdynės, kurių apmušalai pagaminti iš perdirbto „Seaqual Yarn“ pluošto, o odiniai paviršiai sukurti naudojant augalinius metodus, taip užtikrinant aukštą tvarumo standartą.
„Cupra“ tvarumo sprendimai taikomi ne tik automobilyje, bet ir gamybos procese. „Terramar“ surenkamas „Volkswagen Group“ gamykloje Vengrijoje, kurioje jau kurį laiką naudojama elektra, gaunama iš atsinaujinančių šaltinių.
Be to, ši Vengrijos gamykla yra antroji klimatui neutrali „Audi“ gamykla pasaulyje.
Pasirinkimo laisvė
„Cupra“ inžinieriai, atsižvelgdami į šio automobilio pirkėjų poreikius, suteiks galimybę rinktis iš kelių skirtingos galios variklių.
Sekdami pasaulines tendencijas, „Terramar“ modelį jie siūlys be dyzelinio variklio – vietoje to pirkėjams bus prieinamos efektyvios benzininės ir hibridinės versijos.
Tradicinių benzininių variklių mėgėjai galės rinktis tarp 150 arba 265 arklio galių versijų, o tiems, kurie nori suderinti benzininio ir elektrinio automobilio privalumus, bus siūloma iš tinklo įkraunama hibridinė versija, kuri išvystys 272 arklio galias ir suteiks iki 100 km elektrinio važiavimo režimą.
Pažangių sistemų gausa
„Cupra Terramar“ siūlo platų saugumo ir komforto funkcijų spektrą, suteikiantį vairuotojui užtikrintumo įvairiose situacijose.
Tarp pagrindinių „Terramar“ privalumų – adaptyvi greičio ir eismo juostos palaikymo sistema (ACC), „Travel Assist“, „Side and Exit Assist“, „Emergency Assist“ ir „Attention and Drowsiness Assist“. Kiekviena iš šių funkcijų suteikia svarbų saugumo ir patogumo pranašumą kasdienėse situacijose.
Adaptyvi greičio ir eismo juostos palaikymo sistema (ACC) automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų, naudodama navigacijos duomenis ir priekinės kameros užfiksuotą vaizdą. Tai reiškia, kad automobilis koreguoja greitį atsižvelgdamas į artėjančias sankryžas, posūkius, greičio ribojimus ir gyvenvietes.
„Side and Exit Assist“ itin pravers didmiesčių gyventojams, apsuptiems skubančių pėsčiųjų, dviratininkų ir kitų eismo dalyvių. Ši sistema įspėja garsiniu ir vizualiniu signalu, jei, sustojus ir norint išlipti, link automobilio artėja kliūtis, taip užtikrinant didesnį saugumą.
Konkurse dalyvaujančio „Cupra Terramar“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Benzinas
- Varantieji ratai: Visi keturi
- Variklio galia (ag): 265
- Sukimo momentas (Nm): 400
- Svoris (kg): 1 750
- Bagažinės tūris (l): 540
- 0-100 km/val. (s): 5,9
- CO2 emisija: 191
- Pradinė „Cupra Terramar“ kaina (eur): 34 900
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 50 000
Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“
Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.
„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Cupra Terramar“.
Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.