Dar prieš porą metų „Cupra“ markės automobiliai Lietuvos keliuose buvo retas reiškinys, tačiau netrukus Lietuvą ir visą Europą apėmė sportiškų, dinamiškų, išskirtinio stiliaus automobilių manija.
Pirmasis, tik „Cupra“ markei skirtas modelis tapo tikru fenomenu, leidusiu ne tik pakloti tvirtus pamatus ateities plėtrai, bet ir dar kartą patvirtinti, kad automobilių pirkėjai linkę rinktis išskirtinį automobilį už priimtiną kainą.
Gali būti taupus, gali būti sportiškas
„Cupra“ dešimtmečius lydėjo pačius dinamiškiausius „Seat“ modelius, todėl nenuostabu, kad su „Formentor“ pasirodymu šios markės kruopščiai puoselėta sportiškumo dvasia buvo integruota į kiekvieną „Cupra“ modelio modifikaciją.
„Cupra“ neslepia, kad „Formentor“ buvo sukurtas išprovokuoti emociją, nepriklausomai nuo variklio galios – pasirinkimo galimybių „Cupra Formentor“ pirkėjai tikrai turi.
Pradiniame atskaitos taške – efektyvus 1,5 litro benzininis variklis, pasiekiantis 150 arklio galių. Norintiems daugiau aštrių pojūčių siūlomas 2,0 litrų benzininis variklis, kurio galia gali siekti 204, 265 arba net 333 arklio galias. Pastaroji sugeba suteikti pačius aštriausius vairavimo potyrius.
Taip pat nepamiršti vairuotojai, vertinantys dizainą, vairavimo malonumą ir tvarumą. „Cupra Formentor“ siūlomas su iš tinklo įkraunama hibridine jėgaine, kurios pajėgumas gali siekti 204 arba 272 arklio galias.
Šis hibridas, turintis 19,7 kWh talpos bateriją, leidžia vien elektros režimu nuvažiuoti iki 100 kilometrų. Kai baterija artėja prie išsikrovimo, galima sustoti greitojo įkrovimo stotelėje ir įkrauti ją iki 50 kW pajėgumu, užtikrinant greitą kelionės tęsimą.
Naudoja prabangių automobilių technologijas
Modernios technologijos šiandien gali būti naudingos įvairiose situacijose. Aklosios zonos stebėjimo sistema padeda išvengti avarijų, adaptyvi juostos ir atstumo palaikymo kontrolė mažina ilgos kelionės iššūkius. Tačiau „Cupra Formentor“ technologijų rinkinys prilygsta net prabangiems automobiliams.
Pavyzdžiui, „Side and Exit Assist“ sistema padeda aptikti tai, ko gali nepastebėti vairuotojas ar keleiviai. Automobilis gali įspėti apie artėjančią kliūtį prieš atidarant duris, apsaugodamas nuo netikėtų pavojų.
Jame taip pat diegiama pažangi „Emergency Assist“ sistema, kuri, skirtingai nei avarinio stabdymo sistema, veikia, kai vairuotojas užmiega ar susiduria su sveikatos problemomis.
Iš pradžių sistema pateikia vizualinius ir garsinius įspėjimus. Jei vairuotojas nereaguoja, sistema inicijuoja trumpus, staigesnius stabdymo impulsus. Jei atsako vis tiek nėra, automobilis visiškai sustoja, pasirinkdamas saugią vietą kelkraštyje.
Sustojus, automobilis automatiškai susisiekia su pagalbos tarnybomis per „eCall“ sistemą.
Konkurse dalyvaujančio „Cupra Formentor VZ“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Benzinas
- Variklio tūris: 2,0, keturių cilindrų
- Varantieji ratai: Visi keturi
- Variklio galia (ag): 333
- Sukimo momentas (Nm): 480
- Svoris (kg): 1 570
- Bagažinės tūris (l): 420
- 0-100 km/val. (s): 4,8
- CO2 emisija: 197
- Pradinė „Cupra Formentor“ kaina (eur): 34 470
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 49 735
Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“
Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.
„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Cupra Formentor“.
Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.