„Ford“ didžiuojasi būdama vienu svarbiausiu Jungtinių Valstijų pramonės ramsčių, tačiau nereikėtų pamiršti, kad Europoje veikiantis „Ford“ padalinys galėtų būti laikomas atskira divizija, kurioje išskirtinai europiečiams sukurti automobiliai leisdavo mėgautis amerikietiškomis vertybėmis.
Puikus to pavyzdys – Europos vairuotojams sukurtas „Ford Explorer“ elektromobilis. Tai – vokiškos inžinerijos pasiekimų, amerikietiško stiliaus ir aukščiausios kokybės standartinių specifikacijų įkūnijimas.
Įveikė tūkstančius kilometrų
Tolimos kelionės elektromobiliais daugeliui vairuotojų vis dar kelia nemažą nerimą. Tačiau dar prieš naujo modelio pasirodymą rinkoje „Ford“ leidosi į įspūdingą nuotykį – iššūkį, kuris įrodė, kad ilgos kelionės elektra varomu automobiliu gali būti ne tik įmanomos, bet ir patogios.
Nepaprastoje kelionėje elektrinis „Ford Explorer“ įveikė daugiau nei 30 000 kilometrų, kirto šešis žemynus ir važiavo per 27 šalis, naudodamas vien elektros energiją.
Nei elektros energijos tiekimo pertrūkiai Afrikoje, nei įkrovimo stotelių stoka Atakamos dykumoje Čilėje, nei prasti keliai, nei kalnų perėjos ar stingdantis šaltis nesutrukdė pasiekti ambicingo tikslo.
Kelionės herojė – L. Alford – įrodė, ką galima pasiekti elektra varomu automobiliu, o ypač tokiu kaip „Ford Explorer“.
„Leisdamasi į šį epinį nuotykį, įvairiuose pasaulio kampeliuose sutikau neįtikėtinų žmonių. Prie vairo turėjau galimybę pamatyti 27 nuostabias šalis. Tačiau ši kelionė pažėrė ir unikalių iššūkių“.
„Džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad „Ford“ patikėjo man šią kelionę aplink pasaulį elektriniu „Explorer“. Pastaruosius šešis mėnesius jis tapo mano namais“, – dalijosi įspūdžiais L. Alford, kuriai taip pat priklauso jauniausio žmogaus, aplankiusio visas pasaulio šalis, rekordas.
Viena įkrova – iki 600 kilometrų
Elektromobilis turi būti ne tik tvarus ir technologiškai pažangus – jis taip pat privalo pasiūlyti technines charakteristikas, kurios užtikrintų sklandų perėjimą nuo tradicinių automobilių prie elektrinių. Būtent tai siūlo „Ford Explorer“.
Efektyviausia „Explorer“ versija, galiniais ratais varoma „Extended Range“ modifikacija, su pilnai įkrauta baterija gali įveikti įspūdingą, iki 602 kilometrų, atstumą.
Šis modelis ne tik efektyvus, bet ir dinamiškas – 286 arklio galias generuojantis elektros variklis leidžia įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. vos per 6,4 sekundės. Tokia dinamika yra lygiavertė daugeliui sportiškų hečbekų.
Ieškantiems dar daugiau dinamikos, „Explorer“ siūlo keturių varančiųjų ratų pavarą su 340 arklio galių elektrine pavara. Nors ši versija pasižymi dar geresne dinamika, nuvažiuojamas atstumas išlieka puikus – iki 566 kilometrų su pilnai įkrauta baterija.
Netrūksta sumanių sprendimų
Ištvermingo „Ford Explorer“ savybes norintys išbandyti vairuotojai maloniai nustebs sužinoję, kad šis elektromobilis gali vilkti iki 1 200 kilogramų sveriančią priekabą – tai vienas geriausių rodiklių tarp šios klasės automobilių.
Tiems, kurie vertina praktiškumą ir nori turėti pakankamai vietos svarbiausiems daiktams, „Ford Explorer“ siūlo net 470 litrų talpos daiktų laikymo erdvę. Ji apima 17 litrų talpos „MegaConsole“ centrinę talpyklą ir unikalią „My Private Locker“ dėtuvę, kurioje galima saugiai laikyti asmeninius daiktus.
Konkurse dalyvaujančio „Ford Explorer“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Elektra
- Varantieji ratai: Visi
- Variklio galia (ag): 340
- Sukimo momentas (Nm): 545
- Svoris (kg): 2 179
- Bagažinės tūris (l): 525
- 0-100 km/val. (s): 5,3
- CO2 emisija: 0
- Pradinė „Ford Explorer“ kaina (eur): 40 990
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 53 990
Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“
Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.
„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Ford Explorer“.
Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.