vėžė
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „vėžė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „vėžė“.
LTG: iki metų pabaigos bus elektrifikuota 45 proc. geležinkelio Vilnius–Klaipėda
Šiais metais turėtų būti elektrifikuota 45 proc. Vilniaus geležinkelio mazgo ir atkarpos Kaišiadorys–Klaipėda, pranešė Susisiekimo ministerija.
Planuojama, kad iki kitų metų baigus Vilniaus mazgo bei Kaišiadorys–Radviliškis atkarpos tinklo statybas jo bendras ilgis sieks 164 kilometrus, kai visą elektrifikacijos projektą apima 363 kilometrai.
Iš Latvijos – raginimas dėl „Rail Baltica“
Latvijos susisiekimo ministras paragino Lietuvos padėti spartinti europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą. „Šis europinės reikšmės projektas svarbus visoms Baltijos valstybėms. Todėl svarbu, kad mes galėtume susitarti ir dėl optimalaus funkcijų pasiskirstymo, ir dėl spartesnio įgyvendinimo kiekvienoje šalyje atskirai“, – susitikime su Lietuvos ambasadoriumi Rygoje Ričardu Degučiu sakė Latvijos ministras Uldis Augulis.
Baltijos valstybės toliau derasi dėl „Rail Baltica“
Baltijos valstybių derybinės grupės penktadienį toliau tariasi dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės akcininkų sutarties. Lietuvos derybinės grupės vadovas, Susisiekimo ministerijos Plėtros ir tarptautinių ryšių departamento direktorius Arenijus Jackus BNS informavo, kad informaciją apie derybų eiga galės pateikti joms pasibaigus. Dėl „Rail Baltica“ projekto pirmadienį tarsis ir Baltijos šalių premjerai.
Geležinkelio vėžė tolsta nuo Šiaulių
Martynas Laurinaitis Šią savaitę buvo paskelbtos europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir Latvijos siena strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaitos (SPAV) išvados – racionaliausia geležinkelio vėžę nuo Kauno tiesti pro Panevėžį, o ne Šiaulius. Dabar atvertos durys teikti siūlymus dėl šios ataskaitos ir „Rail Baltica“ projekto perspektyvų.
Šiaulių miesto valdžios neveiklumas – dovana kaimynams
Mindaugas Laurinaitis Artimiausiu metu turėtų būti paskelbta tarptautinio projekto „Rail Baltica“ strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita, kuri turėtų įvertinti – tarptautinė geležinkelio magistralė Varšuva-Helsinkis turėtų eiti pro Šiaulius ar vis dėlto pro Panevėžį. Paskelbus ataskaitą, bus galima teikti siūlymus, pastabas, o galutinis sprendimas turėtų būti priimtas šių metų lapkritį.
„Rail Baltica“: miestas – už, rajonas susilaiko
Tarptautinę magistralinę geležinkelio liniją „Rail Baltica“, kuri sujungtų penkias valstybes, imta planuoti beveik prieš dešimtmetį. Tačiau iki šiol neaišku, per Panevėžį ar per Šiaulius jį pasuks. Konkretaus atsakymo apie tarptautinės geležinkelio linijos maršrutą per Lietuvą neišgirdo praėjusią savaitę Kaune pasitarime dalyvavę Panevėžio miesto meras Vitalijus Satkevičius ir rajono meras Povilas Žagunis. Vis dėlto miesto galva viliasi, kad „Rail Baltica“ bus tiesiama per Aukštaitijos sostinę.
„Rail Baltica“ renkasi tarp Panevėžio ir Šiaulių
Rudenį turėtų paaiškėti, per kurį Lietuvos miestą - Šiaulius ar Panevėžį - eis europinio geležinkelio "Rail Baltica" vėžė, sako susisiekimo viceministras Saulius Girdauskas. Geležinkelis Lietuvoje sujungs Marijampolę, Kauną ir toliau bus tiesiamas iki sienos su Latvija. "Bandoma pasukti vėžę į vieną miestą ar kitą - nereikėtų kol kas laužyti iečių, turime sulaukti visų atliktų studijų rezultatų. Šiuo metu atliekamas strateginis pasekmių aplinkai vertinimas, kuris analizuoja alternatyvas.
R. Sinkevičius skubina „Rail Baltica 2“ įgyvendinimą
Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius Vilniuje viešinčiam Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministrui Juhanui Partsui pristatė Lietuvos pasiūlymus dėl europinės vėžės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ spartesnio įgyvendinimo. Ministrai aptarė vadinamąjį „Rail Baltica 2“ projektą, kuriame numatoma siaurosios europinės vėžės geležinkelio liniją nutiesti per Lietuvos, Latvijos ir Estijos teritorijas iki pat jungties su Helsinkiu.
„Rail Baltica 2“ su nebaigta vėže
Taline pristačius europinės vėžės „Rail Baltica 2“ galimybių studiją, Baltijos šalys svarstys įkurti bendrą įmonę projektui įgyvendinti. Nors pirmojo projekto „Rail Baltica“ darbai stringa, susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius įsitikinęs, kad pradėti naująjį projektą realu jau artimiausiu finansiniu 2014–2020 metų laikotarpiu.
Juolab kad naujoji ES finansinė perspektyva numato skirti lėšų naujai europinei geležinkelio vėžei tiesti.