valve
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „valve“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „valve“.
Už kompiuterinio žaidimo ginklo dizainą lietuvio kišenes papildys 40 tūkst. dolerių
„Twitter“ tinkle „moonfighter“ pasivadinęs lietuvis sukūrė ginklo dizainą, kuris pateko į vieną garsiausių pasaulio žaidimų „Counter-Strike: Global Offensive“.
Neoficialiais duomenimis, už šį ginklą žaidimo kūrėjai „Valve“ lietuviui sumokės daugiau nei 40 tūkst. dolerių.
Septynerius metus „Counter-Strike: Global Offensive“ ginklus kuriančio lietuvio produktas į žaidimą pateko antrą kartą.
Naujas CS:GO atnaujinimas „Riptide“ yra pirmas nuo 2020 metų gruodžio.
Pavojaus signalas: CS:GO birželį ištiko solidus nuosmukis
„Counter-Strike: Global Offensive“ žaidimas liepos pradžioje sulaukė nemalonių naujienų – birželio mėnesį užfiksuotas antras mažiausias vidutinis dienos žaidėjų skaičius nuo 2018 metų balandžio.
Viena garsiausių pirmojo asmens šaudyklių nuo 2020-ųjų spalio demonstravo puikią statistiką ir nuo to laiko pamušė ne vieną rekordą, tačiau po „Operation Broken Fang“ susidomėjimas žaidimu pradėjo mažėti.
„Dota 2“ žaidimo nepripažinus kaip sporto, pasaulio čempionatas Švedijoje gali neįvykti
Legendinio „Dota 2“ žaidimo bendruomenė jubiliejinio dešimtojo pasaulio čempionato laukia jau beveik dvejus metus, tačiau atrodo, jog vienam didžiausių esporto renginių pasaulyje koją kiša dar viena problema.
„The International 10“ pernai turėjo vykti Stokholme, tačiau dėl COVID-19 pandemijos turėjo būti nukeltas metams.
Ir nors šis pasaulio čempionato nukėlimas suneramino „Dota 2“ fanus, tai privedė prie rekordinio 40 mln. dolerių prizinio fondo ne už ilgo įvykti turėsiančiame renginyje.
ES vartotojai nudžiugs: teismas leido perparduoti „Steam“ žaidimus
Prancūzijos teismas paskelbė sprendimą, kuris gali sudrebinti visą kompiuterinių žaidimų rinką. Dar 2015-aisiais prancūzų vartotojų teisių atstovai kreipėsi į teismą dėl „Valve“ veiksmų, vienas kurių buvo tai, kad pirkėjams nėra leidžiama perparduoti įsigytus žaidimus. 2019-ųjų rugsėjį Prancūzijos teismas paskelbė palankų vartotojams sprendimą, „Valve“ ketina jį skųsti.
Nematoma žaidimų industrijos pusė: į prekybą įsitraukiantys vaikai ir milijardinė apyvarta
Jeigu žaidimai internete anksčiau buvo įsivaizduojami kaip grupelės entuziastų susirinkimus, kurių metu yra žaidžiamos šaudyklės, strateginiai ar vaidmenų žaidimai, tai per pastarąjį dešimtmetį tai tapo atskira verslo industrija, su savo virtualiais turtais, kurie netruko pavirsti realaus pasaulio milijardais. Tradiciškai, kalbant apie kompiuterinius žaidimus, vis dar kalbama apie psichologinę įvairių šaudyklių įtaką vaikams, kurie dienų dienas praleidžia prie savo kompiuterių.
„Steam“ pasirodė FPS skaitiklis
Karas tarp asmeninių kompiuteri ir konsolių gerbėjų paprastai apsiriboja kadrų per sekundę rodikliais, tačiau problema ta, kad FPS matavimui PC platformoje daugumoje atvejų tenka naudoti trečiųjų šalių programinę įrangą (pavyzdžiui, „Fraps“). Tačiau kompanija „Valve“, kuri atsakinga už el. platinimo tarnybą „Steam“, išleido naują kliento „Steam Beta“ versiją, kuris siūlo ilgai lauktą kadrų per sekundę skaitiklį. Apie tai praneša tinklalapis IGN.
Sukurti milijardo vertės apyvartai vadovų nereikia
Ar galite įsivaizduoti kompaniją, kurioje nėra vadovų, vyresniųjų vadybininkų, o priedų ir personalo dydis priklauso nuo kolegų sutarimo? Negana to, ši įmonė yra viena sėkmingiausių savo sektoriuje. Ir tai nėra juokelis – kompiuterinių žaidimų gamintojas „Valve Corporation“ gyvena būtent taip, rašo inc.com. Buvęs „Valve“ ekonomistas Yanis Varoufakis pasidalino įžvalgomis apie horizontalios hierarchijos vadybą korporacijoje, kuri vertinama daugiau nei 4 mlrd. JAV dolerių (10,2 mlrd.
Kompiuterinius žaidimus galima valdyti ir... sėdmenimis
Bendrovės „Valve“ inžinierius Benas Krasnowas, eksperimentuodamas su kompiuterinių žaidimų valdymo ergonominiais sprendimais, pagamino dviejų įrenginių prototipus, kurie turėtų palengvinti prisiekusių žaidėjų gyvenimą, skelbia „The Verge“. Pirmasis iš jų skirtas valdyti sėdmenimis. Jis primena didelį sensorinį valdymo plotą (touchpad), ant kurio atsisėdęs žaidėjas gali judėti po žaidimo pasaulį ir dairytis aplinkui savo svoriu spaudydamas atitinkamą įrenginio paviršiaus plotą.
Daugiau žinių apie „Half-Life 2: Episode Three“ – šįmet
Interviu vienam Japonijos blogui „Valve“ marketingo vadovas Dougas Lombardi prasitarė, kad daugiau informacijos apie „Half-Life 2: Episode Three“ galime sulaukti jau gana greitai.
D. Lombardi teigė, kad daugiau informacijos bus paskelbta dar šiais metais. Jis taip pat pareiškė, kad „Episode Three“ teks luktelėti gerokai ilgiau nei pirmojo ir antrojo epizodų.
„Left 4 Dead“ atidėtas norint tinkamai paminėti „Half-Life“ jubiliejų
Bendrovė „Valve“ nutarė, kad zombiams Žemę pulti dar šiek tiek per anksti, todėl nusprendė savo pirmojo asmens šaudyklę „Left 4 Dead“ atidėti trims savaitėms, t. y. iki lapkričio 20 d.
Oficiali to priežastis šįsyk „ne papildomas laikas, kurio reikėjo projekto užbaigimui“. Atidėdama žaidimą iki lapkričio 20 d., „Valve“ norėjo tinkamai paminėti „Half-Life“ debiuto dešimtmetį, mat būtent tą dieną žaidėjai susipažino su Gordonu Freemanu ir įžymiuoju jo laužtuvu.
REKLAMA
REKLAMA
Savaitės žaidimas: įtraukiantis, kaip niekas kitas – „Portal“
Pamenate, visai neseniai jums pristatėme puikų „flash“ žaidimą „Portal“, kurio pagrindinis herojus turi rasti išėjimą iš patalpos, reikiamose vietose atverdamas portalus? Užkabino? Prisipažinsime, mus – žiauriai. Todėl ir nusprendėme apie šį žaidimą plačiau pakalbėti „Savaitės žaidimo“ rubrikoje.
Pirmą kartą projektas „Portal“ buvo išleistas dar pernai, tuomet jis tebuvo maža sudėtinė „Half-Life“ rinkinio „The Orange Box“ dalis.