tikslinė auditorija

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „tikslinė auditorija“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „tikslinė auditorija“.

Jei verslo nėra „Facebook“ – jo nėra visai?

Arnas Mazėtis, Irma Janauskaitė, LRT Televizijos naujienų tarnyba, LRT.lt  Į virtualias komunikacijų technologijas jau investuoja ir nereta, iki šiol nereikalingu balastu tai laikiusi, įmonė. Ir nors, pavyzdžiui, socialiniuose tinkluose toli gražu yra ne vien tikslinė auditorija, naudos įmonė vis tiek esą turi. Specialistų teigimu, į socialinius tinklus reikia žengti tik turint tvirtą ir aiškiai matomą tikslą. Kitu atveju, gali paskęsti neaprėpiamose interneto platybėse.
2015-02-06

Dešimt didžiausių rinkodaros klaidų

Ne veltui sakoma: „Protingas mokosi iš savų klaidų, išmintingas – iš svetimų“. Kiekviena iš toliau aprašytų didžiausių rinkodaros klaidų  turi išimtis. Kiekviena rinkodaros kampanija yra nukreipta į skirtingas auditorijas, turi skirtingus tikslus. Todėl skaitykite atsargiai. Auditorija – visi. Nėra produkto, kuris būtų skirtas absoliučiai visiems. Bendrovės mano, kad orientuodamos į vieną grupę, praranda kitas. Tačiau daugiau reiškia mažiau. Geriau būti vieninteliu pasirinkimu 10 proc.
2012-01-22

Penki žingsniai link „žaliojo“ verslo

Šiuolaikiniame reklamos ir rinkodaros  pasaulyje tikra mada tapo savo verslą pristatyti kaip besirūpinantį aplinkosauga ir neabejingą „žaliosioms“ idėjoms. Prisidedate prie panaudotų daiktų perdirbimo? Vadinasi, jūsų verslas artimas „žaliosioms“ idėjoms. Naudojate šviesos diodų elektros lemputes? Esate tikras gamtos tausotojas.
2011-12-02
Į viršų