rūta matulaitienė

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „rūta matulaitienė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „rūta matulaitienė“.

Lietuviai nebūtinai rekomenduoja tas prekes, kurios patinka jiems patiems

 Lietuvoje dažna įmonė mano, kad geriausia reklama yra kliento rekomendacija iš lūpų į lūpas, tačiau realybė rodo, kad rekomendacijos ne visada atspindi tikrąją kliento patirtį. Lietuviai yra labiau linkę dalintis patirtimi apie tokius sektorius kaip restoranai, kavinės ir prekybos tinklai. Atsiliepimus apie šias paslaugas yra linkę duoti 65 proc. mūsų šalies gyventojų, todėl ir teigiamų rekomendacijų šias paslaugas teikiančios įmonės susilaukia daugiau.
2015-10-27

Didžiausias iššūkis prekybos centrams – išsiskirti

Didžiausia rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT atliko Lietuvos prekybos centrų klientų patirties tyrimą. Tyrimo rezultatai parodė, jog neužtenka, kad žmonės apie prekybos centrą turėtų teigiamą nuomonę. Norint pritraukti kuo daugiau klientų ir sukurti su jais stiprius ryšius, reikia sugalvoti, kaip išsiskirti iš likusios rinkos.
2015-10-05

Lietuviai geriausiai vertina informacinių technologijų ir telekomunikacijų kompanijas

Didžioji dalis Lietuvos bei kitų Europos šalių gyventojų mano, kad labiausiai įmonės visuomenei nusipelno kurdamos darbo vietas. Toliau pagal svarbą rikiuojasi mokesčių mokėjimas, įnašas į ekonominį augimą ir mokymų teikimas savo darbuotojams. Du trečdaliai mūsų šalies gyventojų įsitikinę, kad negauna pakankamai informacijos apie socialiai atsakingą įmonių veiklą. Tai parodė „Flash Eurobarometer“ tyrimas, kurį inicijuoja Europos Komisija ir Europos Parlamentas.
2013-05-02

Lietuviai grįžta prie prieškrizinių apsipirkimo įpročių

Trečdalis Lietuvos gyventojų per sunkmetį nuo 2008 m. ir po jo nemažino savo išlaidų ir pirkimo tempų. Likę gyventojai buvo priversti pakoreguoti savo pirkimo įpročius – kas penktas (21 proc.) lietuvis atsisakė dalies didelių pirkinių bei dalies kasdienių pirkinių, 19 proc. „apkarpė“ visus didelius pirkinius. Kas ketvirtas lietuvis ir šiandien stengiasi kasdienes vartojimo prekes įsigyti įvairių akcijų metu. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas apklausa.
2013-04-04
Į viršų