old spice
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „old spice“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „old spice“.
TOP-10 daugiausia ovacijų sulaukusios „Kanų liūtų“ reklamos: verta išvysti
Šiais metais „Geriausias KANŲ LIŪTŲ reklamas“ kino teatruose išvysti panoro rekordiniai skaičiai gerbėjų. Skelbiama, kad šių metų geriausiai įvertintas reklamas pažiūrėjo beveik aštuoni tūkstančiai žmonių, tačiau mes jums suteikiame išskirtinę galimybę išvysti daugiausiai ovacijų sulaukusių reklamų dešimtuką, kuris atrinktas iš beveik 100 šių metų Kanų liūtų reklamų.
Miško darbininko Švedijoje dienoraštis
Lina Svaldenienė Vyrai, toldami nuo Lietuvos ir artėdami prie Švedijos, dairosi per kelto bortą. Kažin ar jau kelte žmonės juos išskiria iš kitų keleivių ir „įstato“ į darbo migrantų kategoriją? Švedijoje jų laukia darbas miškuose: ilgas valandas valydami jaunuolynus stiprūs jauni vyrai taip išvargsta, kad kartais griūna miegoti nesulaukę tamsos. Būties, pripildytos darbo, alkoholio ir rūkalų dūmų, jie nesureikšmina: „Pusė Lietuvos dirba čia. Jie visi tą patį šūdą kabina.
Populiariausios 2011 metų reklamos
Vienas didžiausių privalumų renkant populiariausias metų reklamas yra tai, kad galima remtis vartotojų peržiūrų skaičiumi, o ne subjektyvia ekspertų nuomone, rašo „Business Insider“.
Populiariausia šių metų reklama „Youtube“ svetainėje jau sulaukė 45 mln. peržiūrų ir šis skaičius vis dar auga.
Siūlome susipažinti sužiūrimiausiomis 2011 metų reklamomis.
10. „Adidas“. 4,3 mln. peržiūrų.
9. „Samsung“. 6 mln. peržiūrų.
8. „Apple“. 6,3 mln. peržiūrų.
Norite pasikalbėti su „Old Spice“ reklamos veidu?
Reklama, kurioje atletiško sudėjimo vyras klausia, ar jūsų vyras kvepia taip, kaip jis, žinoma tikriausiai visiems. Dabar šis „Old Spice“ vyrukas socialiniuose tinklapiuose siūlo „būtent jums skirtas“ žinutes.
Po didžiulės vasarį startavusios reklaminės kampanijos sėkmės, „Old Spice“ veidas aktorius Isaiahas Mustafa grįžo su individualizuota interaktyvia reklamine kampanija.
I. Mustafai galima nusiųsti žinutę per „Facebook“, „Twitter“ ar „YouTube“ ir laukti jo atsiliepimo.