Media Partner
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Media Partner“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Media Partner“.
2024-ųjų skaitmeninės rinkodaros tendencijos. Ekspertai pataria, kaip jomis pasinaudoti
Spartus technologinis progresas, dinamiška vartotojų elgsena ir vis atsinaujinantys algoritmai – ko gero, būtų sunku rasti sritį, besikeičiančią taip greitai, kaip skaitmeninė rinkodara. Kokios ryškiausios tendencijos mūsų laukia 2024-aisiais? Kaip pastebėti ir pasinaudoti šiais pokyčiais? Pasak ekspertų, šiemet toliau augs dirbtinio intelekto svarba, kita vertus, auditorijoms vis labiau aktualus darysis tikras, organiškas turinys ir bendrumo jausmas.
„Meta Ads“ ekspertė Agnė Šmigelskė: kaip sukurti efektyvią juodojo penktadienio reklaminę kampaniją?
Artėja viena didžiausių marketingo „švenčių“ – juodasis penktadienis. Dažnas socialinių tinklų vartotojas ir taip yra pavargęs nuo kasdien matomų reklamų. Vis dėlto, artėjant šiai dienai, potencialūs klientai bus dar intensyviau viliojami įvairiausiais pasiūlymais.
Holistinis marketingas – kelias į sėkmingus pardavimus
Holistinis marketingas – gana naujas, madingas terminas, paskutiniu metu dažnai girdimas marketingo specialistų bendruomenės pokalbiuose. Tačiau pagrindinis šio požiūrio principas – marketingo, kaip vidinio verslo variklio – susiformavo gerokai anksčiau.
Laura Vaikšnoraitė. „TikTok“ platforma – verslo plėtrai: privalumai ir trūkumai
2016 m. rugsėjį pristatyta nemokama, trumpų vaizdo įrašų dalijimosi platforma „TikTok“ šiuo metu turi jau daugiau nei 1 mlrd. aktyvių vartotojų, o 2022 m. ji buvo pripažinta daugiausia kartų atsisiųsta (879 mln.) programėle. „TikTok“ tapus vienu iš populiariausių socialinių tinklų, daugėja ir prekės ženklų, kurie domisi šios platformos veikimu bei joje veikiančiais reklamos principais.
Vaida Lavrėnovienė. Saulėlydis „Google Universal Analytics“, bet dar ne vėlu sėkmingai peršokti į naują versiją
2023 m. liepos pradžioje veiklą stabdo plačiai naudojamas įrankis „Google Universal Analytics“, kuris teikė išsamią informaciją apie internetinių puslapių lankytojų srautą. Šį įrankį pakeičia naujoji „Google Analytics 4“ versija apie kurią kalbama jau daugiau nei metus. O ar skaičiuojant paskutines valandas vis dar galima suspėti į nuvažiuojantį traukinį?
Daugelis verslų, kurie tokį įrankį naudojo iki šiol neskubėjo pereiti iš vienos versijos į kitą.