macroscope

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „macroscope“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „macroscope“.

Marketer.lt: marketingo specialistų tyrimas

Jau anksčiau rašėme apie socialinių tinklų poveikio Lietuvos aktyviausiems internautams tyrimą. 2009 m. rugpjūčio mėn. komunikacijos agentūros „Flexus“ užsakymu socialinių ir rinkos tyrimų kompanija „Macroscope“ atliko tyrimą, kuriame dalyvavo 147 rinkodaros specialistai iš įvairaus dydžio bei veiklos sričių įmonių. Marketingo specialistų tyrimo rezultatai: Macroscope Marketingo specialistų tyrimo rezultatai 2009 rugsėjis View more presentations from Macroscope.
2009-09-15

Tyrimas: rinkodaros televizijoje populiarumas smuko, internete – augo

Reaguodami į ekonomikos recesiją, Lietuvos bendrovių rinkodaros skyriai taupė, taip pat keitė veiklos strategiją ir taktiką: karpė įvaizdžio kampanijų biudžetus, mažino skyrių darbuotojų skaičių ir atlyginimus, daugiau darbų ėmė atlikti įmonės viduje, o ne pirkti iš partnerių. Beveik 72 proc. apklaustų įmonių atstovų mano, jog jų pasirinktos priemonės pasiteisino, rodo komunikacijos agentūros „Flexus“ užsakymu atliktas rinkodaros specialistų tyrimas.
2009-09-14

Studentus tenkina „vidutiniška“ studijų kokybė

72 proc. tyrime dalyvavusių Lietuvos studentų patenkinti savo pasirinktomis studijomis Lietuvos aukštosiose mokyklose, tačiau studijų kokybę aukščiausiais balais vertina nedaugelis, rodo tyrimas, kurį Demokratinės politikos instituto užsakymu atliko tyrimų internetu bendrovė „Macroscope“. Tuo metu verslo lyderių nuomonė apie studijas Lietuvoje dar prastesnė nei studentų, o savo vaikus jie būtų linkę siųsti studijuoti į užsienio aukštąsias mokyklas.

Verslininkams rūpi darbuotojų motyvacija

Kandidato motyvacija ir asmeninės savybės – šie kriterijai Lietuvos verslo lyderiams yra svarbiausi vertinant potencialų darbuotoją, rodo Demokratinės politikos instituto užsakymu atliktas tyrimas. Minėtiems kriterijams daug dėmesio darbuotojų atrankos metu skiria atitinkamai 89 ir 88 proc. apklaustų vadovų. Kandidato išsilavinimas yra trečiasis pagal svarbą kriterijus, į kurį atsižvelgiama ieškant naujų darbuotojų. Konkrečiai aukštajai mokyklai prioritetą teikia 35 proc. respondentų.
2009-04-29

Tik baigę studijas studentai tikisi gauti ne didesnę nei 1500 litų algą

62 proc. Lietuvos valstybinių universitetų studentų mano, kad iškart po studijų turi galimybę gauti darbo užmokestį iki 1500 Lt atskaičius mokesčius. Pusė respondentų abejoja, ar būtent jų aukštosios mokyklos diplomas padės gauti geresnes sąlygas įsidarbinant. Tuo metu lygiagrečiai atliktas Lietuvos verslo lyderių tyrimas parodė, kad ieškodami naujo darbuotojo konkrečiai aukštajai mokyklai prioritetą teikia 35 proc. respondentų, o 7,3 proc.
Į viršų