kilpinis eismas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „kilpinis eismas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „kilpinis eismas“.
Vilniaus vairuotojai įspėjami: esate filmuojami, netrukus užplūs baudos
Per NATO viršūnių susitikimą nuėmus Remigijaus Šimašiaus pastatytus kilpinio eismo stulpelius ir klombas, vairuotojai ėmė nebepaisyti kelio ženklų ir važiuoti kaip patogiau. Tačiau savivaldybė įspėja, kad pažeidėjai netrukus gaus baudų.
Vieni vilniečiai piktinasi tokia netvarka, o kiti džiaugiasi, kad vėl gali netrukdomi važinėti skersai senamiestį.
Opozicija piktinasi, kad neveikia milijoną eurų kainavusios pažeidėjų fiksavimo kameros.
Svarbu vairuotojams: netrukus pradės veikti naujos kameros – pasakė, ką jos fiksuos
Prieš trejus metus įvestas kilpinis eismas Vilniaus senamiestyje sumažino tranzitinį eismą ir apskritai automobilių kiekį, sako sostinės meras Valdas Benkunskas. Eismo reguliavime miesto centre netrukus sulauksime pokyčių – pradės veikti pažeidėjus fiksuojančios kameros. Pasikeitimai laukia ir daugiabučių kiemuose vietos automobiliui nerandančių vairuotojų.
Iki šių metų kilpinio eismo ribas senamiestyje fiksavo stulpeliai. Tačiau prieš NATO viršūnių susitikimą jų neliko.
Aktualu vairuotojams: Vilniuje – naujos stebėjimo kameros
Žadėjo – įgyvendina. Vilniaus miesto savivaldybė įrengė pirmas kilpinio eismo stebėjimo kameras. Jos atsirado Totorių gatvėje. Netrukus tokių kamerų bus daugiau.
Nors anksčiau Vilniaus miesto savivaldybė (toliau VMS) žadėjo, kad iki metų galo įrengs pusšimtį vaizdo stebėjimo kamerų, jų atsiras šiek tiek mažiau. Visgi panašu, kad miesto senamiestyje pagaliau įsigalios tvarka, o KET pažeidėjai bus gaudomi efektyviau.
Sostinės centre – nauji eismo pakeitimai: įspėja, kad fiksuos pažeidėjų numerius
Vilnius toliau atlaisvina Senamiestį nuo automobilių ir eismo keliamo triukšmo bei taršos, taip darydamas jį dar patogesnį ir saugesnį pėstiesiems, dviratininkams.
Praėjusių metų vasarą startavusi revoliucinė eismo pertvarka padėjo ne tik sumažinti tranzitu keliaujančių automobilių skaičių Senamiestyje, bet ir beveik perpus sumažinti įskaitinių eismo įvykių skaičių, rašoma pranešime spaudai.
Šimašius atsiskaitė už darbus: džiaugėsi naujomis mokyklomis ir kilpiniu eismu
Vilniaus meras Remigijus Šimašius atsiskaitė už praėjusių metų darbus sostinės tarybai. R. Šimašius džiaugėsi sėkminga kova su pandemija, naujomis mokyklomis ir kilpiniu eismu. Visgi meras pripažino ir savo nesėkmes, tarp kurių įvardijo ir Nacionalinį baseiną, ir Lazdynų baseiną.
Aktualu sostinės vairuotojams: senamiestį pradeda stebėti išmaniosios kameros
Eismo kilpomis vykstantis judėjimas Senamiestyje nuo pirmadienio, rugsėjo 14 dienos, bus analizuojamas naudojantis bandomosiomis filmavimo kameromis, išdėstytomis Trakų (rudoji zona), Rūdninkų (rudoji ir violetinė zonos), Pilies (žydra zona) bei Dominikonų (žydra zona) gatvėse. Prie eismo kilpų įvažiavimų ir išvažiavimų įrengtos išmaniosios kameros fiksuos ne tik pravažiuojančių transporto priemonių kiekį, bet ir vidutinį greitį, taip pat galimus kelių taisyklių pažeidimus.
Rugsėjį vairuotojus pasitinka spūstys ir pasikeitusi eismo tvarka – kameros fiksuos pažeidėjus
Eismo srautai rudenį, palyginti su vasara, įprastai išauga iki 30 procentų. Šiemet dėl saugumo dalies įmonių, mokymo įstaigų veikla bus organizuojama nuotoliniu būdu – dėl to prognozuojami mažesni srautai.
Jau antradienį ir ypač trečiadienį Vilniuje eismas tapo gerokai intensyvesnis, vakarinio piko metu automobilių grūstys buvo fiksuotos 19 skirtingų vietų. Daugelyje iš jų transporto priemonės judėjo vos 1-5 km/h greičiu.
Eismo pokyčiai Vilniaus Senamiestyje: kameromis fiksuos pažeidėjus, planuoja kontrolę
Penktadienį sukaks mėnuo nuo liepos 7-osios, kai Vilniaus senamiestis pradėtas vaduoti iš automobilių įvedant naują – kilpinį – eismo organizavimą. Sostinės savivaldybės ir įmonės „Susisiekimo paslaugos“ specialistai stebėjo, kaip pokyčiai paveikė vilniečių ir miesto svečių judėjimą centrinėje sostinės dalyje.
Surinkti duomenys rodo, kad eismas, palyginti su praėjusių metų liepos mėnesiu, Senamiestyje jau dabar sumažėjo.
Eismo pakeitimai Vilniaus centre – priežastis didinti pavežėjimo kainą?
Vilniaus senamiestyje įvedus kilpinį eismą dažniau pavežėjų paslaugomis besinaudojantys gyventojai tikina, kad pavežėjimo kaina išaugo. Visgi pavežėjimo paslaugas teikiančių platformų atstovai teigia, kad įkainiai pastaruoju metu nebuvo keisti, o didesnę kelionės kainą gali nulemti ne vienas faktorius.
Socialiniuose tinkluose pastaruoju metu galima pastebėti, kad Vilniaus gyventojai vis diskutuoja apie galimai dėl senamiestyje įvesto kilpinio eismo išaugusias pavežėjų paslaugų kainas.
Į sostinės senamiestį įvažiavusiems vairuotojams – naujovės
Sostinės Vilniaus senamiestyje eismo revoliucija ir galvos skausmas vairuotojams. Nuo šiol čia važinėti kaip nori ir kirsti teritoriją tranzitu yra draudžiama – visas eismas Vilniaus senamiestyje vyks keturiomis kilpomis. Tad, viena jų įvažiavus, ja teks ir išvažiuoti. Tokiais būdais miesto vadovai siekia sumažinti transporto srautus ir jų keliama triukšmą bei taršą.
Skeptikai mano, kad dėl tokio eismo kelyje kils daugiau spūsčių o vairuotojai užtruks daugiau laiko važinėdami ratais.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
11:17
Kodėl Vilniaus senamiestyje reikia kilpinio eismo?
Vilniaus senamiesčio gatvėse eismo pokyčiai – nuo liepos 7 d. visame sostinės senamiestyje įsigalioja kilpinis eismas. Senamiesčio lankytojai bei gyventojai ir toliau galės privažiuoti automobiliu prie savo namų, darbo vietų ir traukos objektų, tačiau negalės kirsti senamiesčio.
Sprendimas įvesti kilpinio eismo reguliavimą buvo priimtas, siekiant sumažinti tranzitinį eismą. Šiuo metu tranzitinis eismas Vilniaus širdyje sudaro 40 proc., o rytais – iki 70 proc.