internetinė reklama
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „internetinė reklama“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „internetinė reklama“.
Kas slypi už reklamos internete paspaudimo?
Kokio amžiaus vartotojai dažniausiai spaudžia ant reklamos internete? Ar tai dažniau būna vyras, ar moteris? Koks jų išsilavinimas? Galiausiai, kokią dalį žmonių reklama internete iš tiesų sudomina? Atsakymus į šiuos klausimus pateikia „Gemius“ ataskaita „Vartotojai sąveikaujantys su reklama internete“. „Viena įdomiausių įžvalgų, kurią leidžia daryti šis tyrimas, yra įvertinimas, kiek gi žmonių iš tiesų spaudžia reklamą internete.
Internetinės reklamos rinka augs, tačiau nuostoliai nebus padengti
Nors šiemet prognozuojamas šioks toks internetinės reklamos rinkos augimas, tačiau jis nebus toks didelis, kad galėtų padengti didžiausių rinkos žaidėjų 2009 metais patirtus nuostolius.
„Milžiniško reklamos rinkos atsigavimo nebus. Pirmas pusmetis parodė, kad šiemet geriau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, tačiau kilimas neryškus. Po metų naujienų portalų balansuose pelnų nebus.
„Google“ ruošia naują internetinės reklamos formatą
Bendrovė „Google“ kuria ir ruošiasi pradėti naudoti naują internetinės videoreklamos formatą, pranešė „Softpedia“.
Apie tai naujoms internetinės reklamos technologijoms skirtoje „Allen & Co“ konferencijoje pranešė „Google“ vykdomasis direktorius Ericas Schmidtas. Pasak jo, naujo reklamos formato vaizdo klipai galės būti rodomi bet kurioje tinklalapio vietoje, o vartotojai turės galimybę juos komentuoti.
Internetinė reklama atsiras spausdintuvuose
Reklaminės industrijos raida nesustoja ir siekia nuolatos traukti žmonių dėmesį. Kartu su nuolatiniu reklamos produkcijos apimties didėjimu kompiuterinių technologijų dėka didėja ir jos aktualumas.
Bendrovė „Hewlett-Packard“ ketina naudoti „Yahoo“ reklaminį tinklą naujausiuose „HP PhotoSmart“ spausdintuvuose, palaikančiuose užduočių priėmimą per internetą be kompiuterio. Reklamos parinkimas bus vykdomas atsižvelgiant į spausdinamų dokumentų turinį.
„Google“ papasakojo apie gaunamų už reklamą pajamų skirstymą
Korporacija „Google“ pagaliau atskleidė paslaptį, papasakodama apie tai, kaip ji dalinasi gautomis už reklamą pajamomis su kitais interneto tinklalapiais. Interneto reklamos lyderės partneriai gauna 68% pajamų, gautų už reklamos talpinimą interneto svetainėje, ir 51% - už reklamą tarp bendrovės paieškos sistemos rezultatų.
Bendrovė visada teigė, kad jos reklamos partneriai gauna didžiąją dalį pajamų, bet ji vis tiek buvo kritikuojama už konkrečių skaičių nutylėjimą.