erika vyšniauskaitė

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „erika vyšniauskaitė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „erika vyšniauskaitė“.

TV3 apie R. Ščiogolevaitės necenzūrinius žodžius: mes netoleruojame keiksmažodžių eteryje

Sekmadienio vakarą TV3 projekto „X Faktorius“ metu nusikeikus komisijos narei Rūtai Ščiogolevaitei, kilo pasipiktinimo banga. Atlikėja lipo į scena atsisveikinti su iškritusiu savo mokiniu Dovydu ir užmynė ant ilgos savo suknelės. Tokį moters veiksmą palydėjo necenzūriniai rusiški žodžiai „n…ui“.  R. Ščiogolevaitė nekomentuoja Su pačia atlikėja susisiekti nepavyko, ji visą dieną nekėlė telefono ragelio.
2013-12-02

Dedikacija nuogo kūno kultui

Vienos moterys sugeba užgniaužti kvapą stebindamos nuostabiais apdarų deriniais, o kitos – demonstruodamos apnuogintas nepriekaištingo kūno linijas. Edita Vilkevičiūtė meistriškai laviruoja tarp šių dviejų kraštutinumų, pateisindama savo, kaip profesionalaus modelio vardą. Žurnalo Numéro lapkričio numeryje Edita – tokia, kokią sutvėrė gamta. Išpuoselėtas kūnas, tviskanti oda ir drėgni plaukai tik išryškina natūralų grožį.
2009-11-16

Emma Watson keičia profesiją

Netyla kalbos, jog gražioji Hario Poterio kolegė Emma Watson nori iškeisti aktorystę į mados pasaulį. Šių gandų neneigia ir pati aktorė, pastaruoju metu vis dažniau pastebima aukštosios mados pristatymuose. Jos atvaizdai puošia žymiausių žurnalų viršelius, nepriekaištingą figūrą Emma demonstuoja stilingose fotosesijose, o britų mados diktatoriai „Burberry“ pasirinko ją rudens/žiemos kolekcijos reklamos veidu. "Scanpix" nuotr.
2009-06-29

Naujus „Dior“ kvepalus reklamuoja lietuvė!

Bene perspektyviausias mūsų šalies modelis – Edita Vilkevičiūtė tapo naujausių „Dior“ kvepalų „Escale a Portofino“ reklaminės kampanijos veidu. Mados aukštumose triumfuojanti lietuvė savo darbų sąraše jau turėjo vieną parfumerijos reklamos kontraktą („Versace“), o naujausias pasiekimas modeliui atnešė ne tik milžinišką šlovę, bet ir nemažą honorarą, mat „Dior“ kampanijos vertė siekia daugiau nei 100 tūkstančių dolerių! Edita yra pirmoji mūsų šalies manekenė, gavusi tokio aukšto lygio pasiūly...
2009-04-20
Į viršų