baltic market insights

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „baltic market insights“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „baltic market insights“.

Lietuvos šeimų išlaidos vartojimo prekėms birželį mažėjo

Lietuvos namų ūkių išlaidos pagrindinėms vartojimo prekėms praėjusį mėnesį smuko, tuo metu Latvijos ir Estijos - didėjo, rodo tyrimų bendrovės „Baltic Market Insights“ („Baltmi“) skelbiamas namų ūkių išlaidų indeksas. Vidutinės namų ūkio išlaidos maistui, gėrimams, ne maisto produktams, tabakui, medicinos prekėms, pramogoms ir kurui birželio mėnesį Lietuvoje buvo 389,32 euro - 2,2 proc. mažiau nei gegužę. Latvijoje šios išlaidos per mėnesį padidėjo 2,01 proc.
2017-07-13

Lietuvos šeimų išlaidos balandį augo

Lietuvos namų ūkių išlaidos pagrindinėms vartojimo prekėms per balandį augo, tuo metu Latvijos ir Estijos - mažėjo, rodo tyrimų bendrovės „Baltic Market Insights“ („Baltmi“) skelbiamas namų ūkių išlaidų indeksas. SEB banko analitikas mano, jog įtakos išlaidų augimui Lietuvoje turėjo Velykos. „Pirma mintis, kuri kyla žiūrint į sezoniškumą, tai balandžio mėnesį buvo Velykos. Per Velykų mėnesį dažniausiai vidutinis krepšelis turėtų būti šiek tiek didesnis.
2017-05-09

Lietuviai pirkiniams vis dar išleidžia mažiausiai Baltijos šalyse

Lietuvos namų ūkiai pagrindinėms prekėms vis dar išleidžia mažiausiai Baltijos šalyse, tačiau labai nedaug atsilieka nuo latvių, rodo tyrimų bendrovės „Baltic Market Insights“ („Baltmi“) skelbiamas namų ūkių išlaidų indeksas. „Baltmi“ duomenimis, vasarį vidutinės namų ūkio išlaidos maistui, gėrimams, ne maisto produktams, tabakui, medicinos prekės, pramogoms ir kurui Lietuvoje buvo 332,86 euro (2,8 proc. mažiau nei sausį), Latvijoje - 335,3 euro (7,5 proc.
2017-03-09
Į viršų