aivaras janušauskas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „aivaras janušauskas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „aivaras janušauskas“.

Vasaros festivaliai – galimybė, kurios neišnaudoja smulkusis verslas

Tūkstančius dalyvių žadantis pritraukti vasaros festivalis „Karklė Live Music Beach“ gali tapti idealia vieta smulkiajam verslui pristatyti savo produktus ir paslaugas. Jame įsikurs speciali prekybos zona „Hipių turgelis“, kuriame bus galima rasti unikalių ir nestandartinių prekių. Tokias verslumo iniciatyvas skatinantis festivalio parneris „Swedbank“ pastebi, kad pradedantieji verslininkai ne visada išnaudoja tokias progas pristatyti save bei savo produktus.
2018-08-10

Kainų karai: ar įmanoma juos laimėti smulkiesiems?

 Pagrindinė priežastis, kodėl Lietuvos gyventojai perka iš smulkiųjų šalies gamintojų ir prekybininkų, yra galimybė pasiderėti dėl kainos, rodo „Swedbank“ užsakymu atlikta reprezentatyvi gyventojų apklausa. Šią priežastį įvardijo daugiau nei pusė (53 proc.) apklaustųjų. Antra dažniausiai minėta priežastis, kurią nurodė 50 proc. apklausos dalyvių – smulkieji vietos gamintojai ir prekybininkai gali pasiūlyti geresnį kainos ir kokybės santykį.
2015-10-28

Smulkaus verslo galvosūkiai: kur ir kaip pasiskolinti pigiau?

Kaip pigiai pasiskolinti? Tokį klausimą, dirbant smulkiojo verslo finansavimo srityje, tenka girdėti dažnai. Universalų receptą atrasti būtų sunku, tačiau įmonėms patarčiau pirmiausia atlikti finansavimo priemonių rinkos analizę, ir į susitikimą su potencialiu kreditoriumi nusinešti ne tik idėją, bet ir konkrečius atsakymus ‒ kam panaudosite skolintas lėšas ir kaip jas planuojate grąžinti. Tuomet galėsite tikėtis gauti reikalingą kreditavimą ir suderėti dar palankesnes skolinimosi sąlygas.
2015-09-28

Verslo pradžia: kaip išaugti naujoko marškinius?

Visi smulkūs verslai pradedami nuo klausimo ‒ kopijuoti, perimti idėją, adaptuoti ar kurti savo? Panašiai svarsto dažnas verslo naujokas, ieškodamas savo sėkmės kelio pradžios. Statistika rodo, jog sėkmingiausi verslai būna tie, kurie nekuria rinkoje neegzistuojančių produktų ir nekopijuoja jau pasiteisinusių sprendimų, bet juos pakoreguoja ir patobulina – daro kitaip nei visi ir tai daro gerai. Toks požiūris leidžia patekti net į tas rinkas, kurios, atrodo, perpildytos ir seniai padalytos.
2015-09-15
Į viršų