Kova dėl pergalės Kroatijos ralyje prasidėjo dar ankstyvą penktadienio rytą. Penktadienio popietę solidžią persvarą susikrovė vairuotojų įskaitos lyderis Thierry Neuville. Dar prieš šeštąjį greičio ruožą, T. Neuville turėjo 10,1 sek. persvarą prieš jį persekiojusį „Toyota“ vairuotoją Elfyną Evansą, tačiau netrukus ši persvara sumenko iki vos 0,1 sek. po to, kai T. Neuville viename iš greičio ruožų pradūrė padangą.
Palankios aplinkybės septintame greičio ruože leido E. Evansui aplenkti T. Neuville, tačiau iki pat paskutinio greičio ruožo, velniškai greitas belgas neleido atitrūkti „Toyota“ vairuotojui ir po 119 varžybinių kilometrų kovojo kaip lygus su lygiu.
Šeštadienį kova dėl lyderio vaidmens tapo dar įtemptesnė. Po to, kai vairuotojų lauktas smarkus lietus taip ir neatvyko, lemiamą reikšmę turėjo vairuotojų sprendimai renkantis padangas.
T. Neuville sprendimas naudoti kietesnio mišinio padangas, skirtingai nei E. Evansas ir S. Ogieris, pasirodė kaip niekada teisingas. Tai jam leido susigrąžinti, nors ir menką pranašumą, o štai lyderius savo horizonte matęs S.Ogieris išgyveno du beprotiškus momentus, kurie galėjo turėti dramatišką pabaigą.
Lemiama kova dėl nugalėtojo taurės persikėlė į sekmadienį. Akceleratoriaus pedalą iki dugno įspaudę T. Neuville ir E. Evansas 18-ame greičio ruože padarė itin grubias klaidas, dėl kurių jie abudu prarado itin daug ir labai brangaus laiko. E. Evansas prarado 19,6 sek., o T. Neuville – net 23,3 sek.
Šių sportininkų nesėkmėmis ir klaidomis idealiai pasinaudojo S. Ogieris. Jis lengvai įgijo norimą pranašumą, iki pat Kroatijos ralio finišo išlaikė šaltą protą ir iškovojo 59-ąją WRC pergalę.
Į antroje vietoje likusio E. Evanso kišenę įkrito 19 svarbių vairuotojų įskaitos taškų. Tokį patį taškų kiekį gavo ir T. Neuville.
Estas Ottas Tanakas ralį baigė ketvirtoje pozicijoje (+58,6 sek), „Toyota“ atstovas Takamoto Katsuta baigė penktas (+1 min. 55,5 sek).