• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2010-ieji. Visi „BMW“ ir apskritai automobilių fanai su nekantrumu laukia, ką gi šį kartą pristatys bavarai. Na, su nekantrumu ir truputėliu baimės, nes niekas nežinojo, ko tikėtis po „betmenu“ vadinamo penktos kartos 5 serijos „BMW E60“. Tačiau pasirodžius šeštos kartos 5 serijos „BMW F10/F11“ (sedanas/universalas), visi nurimo ir lengviau atsiduso – „BMW“ grįžo į savo vėžes. Kaip šis automobilis atrodo ir gyvuoja šiandien, aiškinosi „Autopiloto“ apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas, sėdęs prie „F11“ modelio vairo.

2010-ieji. Visi „BMW“ ir apskritai automobilių fanai su nekantrumu laukia, ką gi šį kartą pristatys bavarai. Na, su nekantrumu ir truputėliu baimės, nes niekas nežinojo, ko tikėtis po „betmenu“ vadinamo penktos kartos 5 serijos „BMW E60“. Tačiau pasirodžius šeštos kartos 5 serijos „BMW F10/F11“ (sedanas/universalas), visi nurimo ir lengviau atsiduso – „BMW“ grįžo į savo vėžes. Kaip šis automobilis atrodo ir gyvuoja šiandien, aiškinosi „Autopiloto“ apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas, sėdęs prie „F11“ modelio vairo.

REKLAMA

Iki 2017-ųjų gamintus 5 serijos „BMW“ vairuotojai mėgo ir mėgsta iki šiol. Ir ne be priežasties. Tai visapusiškai gerą paketą siūlantis automobilis, galintis patenkinti daugelio vairuotojų poreikius – praktiškas, patogus, santūrios išvaizdos ir maloniai važiuojantis. Patrauklumą padidina ir labai plati variklių gama: 9 benzininės, 11 dyzelinių versijų ir vienas hibridas.

Vytenis išbandė 2014 metų „F11“ su 2 litrų darbinio tūrio, 180 arklio galių dyzeliniu varikliu. Jokios dramos ir aštrumo, bet jėgos bėgėtis be didelio vargo ir dvejonių pakanka. Tokia versija puikiai tiks tiems, kurie nori patogaus, kasdienio universalo.

REKLAMA
REKLAMA

Važiavimo atžvilgiu vėlgi – jokių kraštutinumų. Tai solidžiai, patogiai ir maloniai valdomas universalas, kuriuo galima pasitikėti. Toks „penktukas“ nekelia streso ir juo malonu važiuoti tiek mieste, tiek užmiestyje.

REKLAMA

„Viduje šis „BMW“ nuteikia labai jaukiai ir maloniai. Pakankamai gražus interjero dizainas, labai patogi įvairiomis kryptimis reguliuojama sėdynė. Jei palygintume jį su ankstesnės kartos „E60“ modeliu, tai yra ženkliai pagerėjusi ir medžiagų, ir surinkimo kokybė. Jei „betmenas“ klibėjo, girgždėjo ir turėjo daug nemalonaus plastiko, tai šis „F10/F11“ šiuo atžvilgiu padarė tikrai didelį postūmį į priekį“, – liaupsių interjerui negailėjo apžvalgininkas Vytenis.

REKLAMA
REKLAMA

Šio modelio varikliai mėgsta būti lepinami gera priežiūra – laiku keičiamais aukštos kokybės tepalais ir filtrais. Kitu atveju variklio grandinės gali pradėti keršyti ir tuomet išlaidos bus labai didelės.

Nemažai vairuotojų skundžiasi tokių „F10/F11“ automatinėmis pavarų dėžėmis. Jei ji pradeda veikti grubiai, labiausiai tikėtini du dalykai. Pirma – reikia tiesiog patikrinti elektronines klaidas. Antra – mechaninės bėdos, kurių remontas nepigus. Važiuoklė nėra itin problematiška, bet reikėtų reguliariai tikrinti priekinių ratų suvedimą. Kitu atveju, greitai nusidėvi priekinės padangos.

Visą apžvalgą žiūrėkite vaizdo įraše, esančiame straipsnio pradžioje.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų