Anot Porsche Lietuva vadovės Rasos Klimavičiūtės, naujieji „Cayenne“ modeliai užtikrins dar geresnę vairavimo patirtį, tuo pačiu užkeldami kartelę kitiems, sportinių visureigių segmente esantiems modeliams: „Tai unikalus sportinis visureigis ne tik puikiai atliekantis miesto automobilio vaidmenį, bet ir parodantis savo DNR esantį charakterį bekelės trasose.”
Nuo šiol „Cayenne“ šeimoje prieinamos dar dvi dinamiškos „Cayenne“ modifikacijos – „Cayenne GTS“ ir „Caynne GTS Coupe“.
Dar galingesnis ir efektyvesnis pirmtakas
Naujųjų sportinių „Cayenne GTS“ visureigių širdis – naujai sukurtas 4,0 litrų V8 biturbo variklis, kuris išvysto 368kW (500 AG) galią arba net 30 kW (40 AG) daugiau nei jo pirmtakas ir pasiekia 660 Nm sukimo momentą, kuris yra 40 Nm didesnis už ankstesnį modelį.
„Cayenne GTS“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,4 sekundės, o maksimalus greitis siekia 275 km/h.
Dar daugiau galimybių kelyje
Visais ratais varomi „Cayenne GTS“ debiutuoja su 10 mm žemesne pakaba ir su išskirtinai „Turbo GT” modeliuose montuojama „Porsche Traction Management” (PTM) sistema, kuri paskirsto galią tarp ašių ir užtikrina pravažumą įvairiomis sąlygomis.
Naujuose modeliuose montuojama aštuonių laipsnių „Tiptronic S” pavarų dėžė pastebimai pagerina vairavimo charakteristikas dėl greitesnės reakcijos ir „Sport” bei „Sport Plus“ važiavimo režimais.
Dar geresnę vairavimo patirtį suteikia pneumatinė pakaba su „Porsche Active Suspension Management“ ir „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus) funkcijomis, užtikrinančiomis komfortą ir sportiniam automobiliui prilygstantį automobilio valdymą posūkiuose.
Išskirtinis „GTS” dizainas ir kiti reikšmingi pokyčiai
„Cayenne GTS“ automobiliai komplektuojami su 21 colių „RS Spyder” dizaino, antracito pilkos spalvos ratlankiais, raudonos spalvos stabdžių apkabomis ir tamsintais žibintais priekyje bei gale.
Modelių galą ir šonus puošia juodos „GTS” raidės, montuojamos specialios, dar didesnės oro aušinimo angos, o sportinės išmetimo sistemos vamzdžiai, naujuose „Cayenne GT” – padengti tamsiu bronzos atspalviu.
„Cayenne GTS” automobiliai standartiškai komplektuojami su šildomu sportiniu „GT” vairu, automobilio salonas padengtas aukštos kokybės mikropluošto medžiagos „Race-Tex“ danga. Zomšą primenančiu audiniu padengtas stogas, porankiai ir durų apdailos, taip pat aštuoniomis kryptimis elektra reguliuojamomis sportinėmis sėdynėmis.
Klientai galės rinktis iš dviejų alternatyvių, „GTS” modeliams būdingų „Carmine Red” arba „Slate Grey Neo” interjero paketų.
Naujieji „Cayenne GTS“ modeliai debiutuoja su standartiškai montuojamu „Porsche Driver Experience“ lenktu skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir pasirinktinai integruojamu keleivio ekranu. Visumą sustiprina integruota „Bose“ erdvinio garso sistema.
Tuo tarpu „Cayenne GTS Coupe“ standartinę komplektaciją sudaro fiksuotas panoraminis stiklinis stogas ir prisitaikantis galinis oro aptakas.
Klientai automobilio dinamiškumo pojūtį dar labiau sustiprinti galės pasirinkdami „Sport exhaust” išmetimo sistemą su tamsiai bronzinės spalvos išmetimo vamzdžiais. Priklausomai nuo įrangos, automobilis pasirinktinai galės būti montuojamas ir su itin lengvomis konstrukcijomis, galinčiomis automobilio svorį sumažinti net iki 25 kilogramų.
Modelių kaina prasideda nuo 138 tūkst. eurų
„Cayenne GTS“ kaina prasideda nuo 141 490 eurų. Tuo tarpu „Cayenne GTS Coupe“ – nuo 145 290 eurų. Į gatves pirmieji automobiliai išriedės 2024 m. vasarą.