• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

3 dienų nepirkimo akcija gal ir patraukė dėmesį miestuose, bet ne kaimuose. Mat čia žmonės gyvena visai kitu ritmu. Daugelis neslepia užsiauginantys daržovių, tad po parduotuves mažai vaikšto, o ir prireikus būtiniausių prekių apsipirkti važiuoja į miestą. Ne kasdien eina ir į kaimo parduotuves, užsuka tik ko pritrūkę, nes čia dar brangiau nei mieste.

3 dienų nepirkimo akcija gal ir patraukė dėmesį miestuose, bet ne kaimuose. Mat čia žmonės gyvena visai kitu ritmu. Daugelis neslepia užsiauginantys daržovių, tad po parduotuves mažai vaikšto, o ir prireikus būtiniausių prekių apsipirkti važiuoja į miestą. Ne kasdien eina ir į kaimo parduotuves, užsuka tik ko pritrūkę, nes čia dar brangiau nei mieste.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Upytės kaimo gyventojas Antanas dar prieš vidurdienį atskuba į vieną iš trijų kaimo parduotuvių. Kadangi šiandien laukia malkų skaldymo talka, čia vyras užbėgo, prie duonos ir kumpio, dar ir alaus.

REKLAMA

Kad šiandien vos antra akcijos diena, vyras sako žinantis, tačiau dėl to nesuka galvos.

Kad trijų dienų nepirkimo akcija aplenkė kaimus, nesunku suprasti iš pačių kaimo žmonių kalbų. Čia žmonės dažniausiai perka tik tai, ko pritrūksta, o didesnius apsipirkimus planuoja iš anksto ir važiuoja į miestą. Daugelis netiki, kad staiga kainos imtų ir nukristų.

REKLAMA
REKLAMA

Kaimo žmonės antrina, kad eiti apsipirkti į kaimo parduotuves neskuba dar ir dėl to, kad jose taip pat brangu. Žmonės tikina, kad važiuoti į miestą apsimoka tuomet, jei reikia įvairių ūkinių prekių, žalios mėsos ar kitų ilgiau negendančių produktų.

Kaimo parduotuvės iš tiesų laukia savaitgalių, kai pas tėvus nudirbti pavasario ar vasaros darbų suvažiuoja jaunimas. Tuomet bent jaučiasi šioks toks pirkimo pagyvėjimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos centruose - mažesnis pirkėjų srautas

Tinkle „Rimi“, pasak jo atstovės spaudai, antradienį atėjo 8 proc. mažiau pirkėjų, palyginti su praėjusios savaitės antradieniu.

„Mes užfiksavome, kad vakar pirkėjų į parduotuves atėjo 8 proc. mažiau nei prieš savaitę, bet pastebėjome, kad pirmadienį buvo daugiau pirkėjų nei prieš savaitę. Tokie svyravimai nėra neįprasti. Jie ištinka dėl įvairių priežasčių: dėl blogo oro, dėl gero oro, dėl „Eurovizijos“, dėl krepšinio čempionato ar dėl konkurentų veiksmų“, - BNS kalbėjo Giedrė Bielskytė.

REKLAMA

Jos teigimu, kol kas per anksti vertinti, ar pirkėjų srautų pokyčiai susiję su paskelbtu boikotu.

Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė BNS teigė, kad pirkėjų srautas antradienį buvo 5 proc. mažesnis nei praėjusią savaitę.

„Įvertinus ir apibendrinus vakar dienos rezultatus, matome, kad klientų srautas visame „Maxima“ prekybos tinkle vakar buvo maždaug 5 proc. mažesnis nei praėjusį antradienį. Tačiau vakar dienos duomenis palyginus su kitais praėjusio mėnesio antradieniais, klientų srautas išlieka panašus“, - BNS sakė „Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

REKLAMA

Palygino su praėjusia savaite 

Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė BNS sakė, jog tinklo parduotuvėse antradienį buvo 2 proc. mažiau pirkėjų nei tuo pat metu praėjusią savaitę.

„Akcijos poveikį labiausiai pajuto didžiuosiuose miestuose esančios didelės parduotuvės, o mažesniuose miestuose esančios parduotuvės nesulaukė didesnio poveikio. Tuo metu greitam apsipirkimui skirtos „Iki Express“ parduotuvės vakar sulaukė didesnio pirkėjų srauto. Sunku pasakyti, ar čia susiję su akcija, ar su geru oru“, - kalbėjo B.Čaikauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis BNS sakė negalintis komentuoti padėties, nes nėra gavęs tikslių duomenų apie pirkėjų srautus.

Akcijos „Neikim į parduotuves 3 dienas“, kuri buvo sukurta socialiniame tinkle „Facebook“, iniciatorius Karolis Ramoška BNS sakė, jog akcija yra sėkminga, nes sumažėjo pirkėjų srautas, o ketvirtadienį jis turėtų būti dar mažiau.

Akcija „Neikim į parduotuves 3 dienas“ prasidėjo antradienį ir tęsis iki penktadienio. 65 tūkst. „Facebook“ vartotojų pareiškė, jog dalyvaus šioje akcijoje.

Statistikos departamentas teigia, kad maisto produktų kainų svyravimą lemia sezoniškumas, kuris yra stebimas kiekvieną pavasarį.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų