• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pomidorus prekybos centre pirkęs ir vėliau čekį apžiūrėjęs Seimo narys Kęstutis Masiulis nustebo – jam buvo parduotos kone dvigubai brangesnės daržovės negu jis pirko. Ne pirmą kartą į šią situaciją patekęs parlamentaras įtaria, jog prekybos tinklai gali taip elgtis specialiai.

Pomidorus prekybos centre pirkęs ir vėliau čekį apžiūrėjęs Seimo narys Kęstutis Masiulis nustebo – jam buvo parduotos kone dvigubai brangesnės daržovės negu jis pirko. Ne pirmą kartą į šią situaciją patekęs parlamentaras įtaria, jog prekybos tinklai gali taip elgtis specialiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ar nenustebtumėte, jeigu pirkdami Opelį gautumėte sąskaitą už Mercedesą? Nustebtumėt ir supyktumėte, neabejoju“, – socialiniame tinkle „Facebook“ skelbia K. Masiulis.

REKLAMA

Seimo narys pasakojo, jog jau du kartus, pirkdamas pomidorus, Vilniuje, Linkmenų g. 22, esančiame prekybos centre RIMI buvo apgautas.

„Pirkau pomidorus „Kumato“. Turėjau mokėti 2,59 € už kilogramą. Abu kartus skirtingos pardavėjos pasvėrė ir įmušė kainą už „Chocmande“ pomidorus, kurių kaina 5,25 už kilogramą.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmą kartą nurašiau atsitiktinumui, klaidai, o antrą kartą palaikiau ydinga sistema, kuriai reikia pasipriešinti. Nepatingėjau ir sugrįžau pasiaiškinti, kas įvyko. Paaiškėjo, kad tokių pomidorų „Chocmande“ iš viso parduotuvėje nėra ir, kaip man paaiškino, nėra buvę! Tačiau tokius pomidorus, kurių nėra lentynoje, yra įmanoma pasverti, jų barkodą susirasti kompiuteryje ir paimti už juos pinigus“, – piktinosi K. Masiulis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, parduotuvės administracija paaiškino, kad tai yra pardavėju klaida, tačiau Seimo narys pažymėjo taip nemanantis.

Įtaria, kad taip mausto ir kitur

Portalo tv3.lt kalbintas K. Masiulis teigė manantis, jog prekybos centrai gali taip savo klientus maustyti specialiai.

REKLAMA

„Tokius pomidorus man įskaitė, nes jie, matyt, yra brangiausi. Bet kaip gali būti prekybos sistemoje prekės, kurių jie neturi ir kaip jas gali išmušti iš Jūsų?

Kadangi ten kaina yra dvigubai didesnė, tai sumos didėja ne po vieną, o po kelis eurus ant kiekvieno čekio, tai aš darau prielaidą, kad tai yra sistema arba aplaidumas, kaip sistema. Man jokio skirtumo, ar tai yra dėl aplaidumo, ar dėl sistemos, kad pardavėjos įskaito vieną po kitos prekės, kurios neegzistuoja, nes taip apsimoka, galbūt yra klientų, kurie kažką pavagia, tai taip kompensuojamos vagystės, tinklas gauna gražius pelnus ir galima užsidribti geras premijas. Tik taip aš interpretuočiau situaciją“, – komentavo Seimo narys.

REKLAMA

Jis pažymėjo net neabejojantis, jog tokias situacijas, kai prekybos centre sumokama už ne už tą prekę, kuri yra perkama, o už brangesnę, yra patekęs ne vienas žmogus, tačiau didžioji dalis jų tiesiog nori patausoti „savo nervus“ ir aiškintis nepasiryžta.

„Prekybos centre tave spaudžia kiti pirkėjai, reikia skubėti, tai sugrįžęs namo ir peržiūrėjęs čekį pastebi, kad už ką nors sumokėjai brangiau, kad vienai ar kitai prekei galiojo nuolaida, bet jos nepritaikė. Praktiškai visi prekybos centrai mausto pirkėjus ir naudojasi tuo, kad žmogus atgauna rimtą nuovoką, tik sugrįžę į namus ir peržiūrėję čekius“, – kalbėjo K. Masiulis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

RIMI: tai buvo kasininkės klaida

Portalui tv3.lt atsiųstame UAB „Rimi Lietuva“ atsakyme prekybos centras atsiprašo dėl nemalonios Seimo nario patirties parduotuvėje.

„Tinkle prekiaujame keliomis mažųjų pomidorų rūšimis – konkrečiai šioje parduotuvėje tą dieną buvo tik viena mažųjų pomidorų rūšis. Pirkėjo minimos dvi supainiotos rūšys vizualiai yra labai panašios, tad kasininkės, deja, įvedė neteisingą kodą“, – dėstė UAB „Rimi Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.

Anot jos, kainų skirtumas pirkėjui iš karto buvo grąžintas.  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų