Naujienų agentūra „AFP“ taip pat cituoja su tyrimu susipažinusį asmenį, kuris pareiškė, kad duomenys, kuriuos išgavo iš parametrų registravimo įrenginio, rodo, jog skrydis buvo „normalus, o vėliau staiga „viskas nutrūko“. Žurnalas „Le Point“ cituoja pašnekovą, kuris tikiną, kad abu skrydžio duomenis fiksuojantys įrenginiai normaliai funkcionavo iki 24 skrydžio minutės. Tuomet jie tiesiog staiga nustojo veikę, o tai gali rodyti lėktuvo salono išsihermetinimą.
NUOTRAUKOS: „Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte
(24 nuotr.) „Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus A321“ gelbėjimo darbai Egipte (nuotr. SCANPIX)
NUOTRAUKOS: „Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte
(24 nuotr.) „Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)
„Juodųjų dėžių“ dešifravimo metu buvo nustatyta, kad lėktuvo „Airbus A321“ pilotai skrydžio metu neaptarinėjo kokių nors galimų lainerio techninių problemų, remiantis informuotu šaltiniu praneša „The Wall Street Journal“. Anot tyrėjų, lėktuvas tiesiog subyrėjo ore. Tragiško įvykio priežastis kol kas nėra aiški.
Radarų duomenys rodo, kad „Airbus A321“ skrydžio problemos prasidėjo 6:13:14 vietos laiku. Skrisdamas 10 km aukštyje, lėktuvas palaipsniui didino aukštį, apytikriai 175 metrų per minutę greičiu, tačiau po kelių akimirkų pradėjo kristi 100 metrų per minutę greičiu. Paskutinius lėktuvo duomenis „Flightradar 24“ gavo 6:13:31 (praėjus vos 17 sekundžių nuo užfiksuotų nesklandumų pradžios) ir nuo to laiko duomenis gavo tik GPS palydovas. Praėjus 8 sekundėms buvo užfiksuotas paskutinis signalas.
JAV žvalgyba, Europos ekspertai ir analitinė bendrovė „Stratfor“ mano, kad katastrofos priežastimi galėjo būti lėktuve padėta bomba. Egipto valdžią pareiškė, kad nėra jokių požymių, kad bomba galėjo būti katastrofos priežastimi, tačiau dėl viso pikto atleido Šarm el Šeicho oro uosto direktorių. Lėktuvo savininkų rusų oro linijų „Kogalymavia“ teigimu, šios katastrofos priežastimi galėjo būti tik išorinis poveikis, tačiau su tuo nelabai nori sutikti Rusijos oficialioji valdžia, kuriai „Islamo valstybės“ teroro išpuolio faktas gerokai kirstų per gyventojų pasitikėjimą dėl karinės operacijos Sirijoje svarbos.
REKLAMA