Po incidento Kauno rajone, kai dėl užsitęsusio piliečio ir Bendrojo pagalbos centro operatorės pokalbio įvyko tragiškas lengvojo automobilio ir sunkvežimio susidūrimas bei žuvo žmogus, visuomenė pratrūko.
Karštas lietuviškas kraujas akimirksniu užsiliepsnojo naikinti BPC ir grįžti prie tvarkos, kai pagalbos piliečiai galėdavo kreiptis tiesiogiai į atitinkamą institucija. Naujienų ir pramogų portalo tv3.lt skaitytojai pradėjo dalintis savo istorijomis, susijusiomis su BPC. O vienas net atsiuntė pokalbio su BPC operatore įrašą.
Nesuprantami klausimai
Vaizdo bei garso įrašus atsiuntęs tv3.lt skaitytojas Vytenis piktinosi, kad šių metų rugpjūčio mėnesį įvykęs pokalbis iki šiol kelia nemalonių prisiminimų. Nors situacija, galbūt, ir nebuvo itin grėsminga, tačiau, anot Vytenio, pokalbis su BPC operatore tik dar labiau išryškino šio centro spragas.
„Labiausiai mane iš kantrybės išvedė klausimai dėl vietos, kurioje matau keliu pavojingai važiuojantį traktorių. Kelis kartus pakartojau iš kur ir kokia kryptimi važiuoju bei kelintame kilometre. Tačiau Lietuvos žemėlapyje sunkiai besiorientuojanti operatorė paklausė kelio numerio. Iš kur vidury nakties man reikėjo žinoti tą kelio numerį?“, - piktinosi Vytenis.
Anot jo, skambinančiojo asmens vietos nustatymo sistema visiškai neveikia ir būtent tai nepadeda užkirsti kelio daugybei nelaimių. Išklausykite Vytenio ir BPC operatorės pokalbį ir įvertinkite:
Daugiau žmonių istorijų apie BPC – kitame puslapyje: