Šis įsigijimas – tai nuosekli „Gjensidige“ strategija plėtoti veiklą Šiaurės ir Baltijos šalių regione. Įsigijusi bendrovę „PZU Lietuva“, „Gjensidige“ tampa viena iš didžiausių Baltijos šalių ne gyvybės draudimo bendrovių.
Dabar įmonių grupės rinkos dalis Baltijos šalyse išaugo maždaug nuo 7 proc. iki 12 proc., o Lietuvoje – maždaug nuo 7 proc. iki 19 proc.
Tai reiškia, kad Baltijos šalių ne gyvybės draudimo rinkos augimo ir brandos procese bendrovė „Gjensidige“ vaidins gerokai svarbesnį vaidmenį. Pagal sutartį, „PZU Lietuva“ prekės ženklas bus pakeistas per šešis mėnesius nuo sandorio užbaigimo dienos.
„PZU Lietuva“ labai gerai atitinka mūsų veiklos kryptį Baltijos šalyse, o ją įsigiję, sustiprinsime savo poziciją rinkoje, kurioje tikimės užtikrintai augti,“ – teigia „Gjensidige Forsikring ASA“ generalinis direktorius Helge Leiro Baastad. „Mūsų manymu, per pastaruosius metus Baltijos šalių rinkoje įvykę struktūriniai pokyčiai padės vystyti verslą pelningiau ir racionaliau. „PZU Lietuva“ įsigijimas atveria galimybes mūsų verslo Baltijos šalyse sinergijai,“ – pabrėžė H. L. Baastad.
„Baltijos šalių draudimo rinkos galimybės dar neišsemtos. Daug erdvės augti yra tiek privačiame, tiek verslo segmentuose. Mūsų komanda turi darbo patirties Baltijos šalyse. Tai tikrai bus naudinga stiprinant „Gjensidige“ poziciją rinkoje,“ – sako „PZU Lietuva“ generalinis direktorius Marius Jundulas. Jo teigimu, esami „PZU Lietuva“ klientai ir toliau bus aptarnaujami dėmesingai bei kokybiškai.
Dabar prasidės dviejų įmonių – „Gjensidige Baltic“ ir įsigytos bendrovės „PZU Lietuva“ – integracijos procesas. Per ateinančius mėnesius bus atlikti pirmieji svarbūs darbai – prekės ženklo keitimas ir IT sistemų koordinavimas. Vėliau, siekiant sinergijos, bus skirtos investicijos veiklai tobulinti bei keistis patirtimi.