„Lidl“ buvo įkurta 1930 ir dabar veikia daugiau nei 28 Europos šalyse. Šiuo metu valdo daugiau nei 10 tūkst. parduotuvių tinklą, o 2013 metais uždirbo 63,35 mlrd. eurų pajamų. Kompanija dar 2011 metais buvo laikoma 5 pagal dydį prekybos tinklu pasaulyje. To jai pavyko pasiekti dėka taikomų mažų kainų parduodamai produkcijai. Ekspertų teigimu, tokių rezultatų pavyksta pasiekti dėl puritoniško požiūrio į prekybą, mat prekės parduotuvėse nėra išimamos iš dėžių, kuriose jos atkeliavo.
Darbuotojų tinklo parduotuvės taip pat neturi daug, todėl gali pelningai veikti net taikant žemas kainas.
Tiesa, pasak Lietuvos marketingo asociacijos valdybos nario Ryčio Buračo, tai yra smulkus aspektas, kuriuo „Lidl“ gali veikti taikydami žemas kainas.
„Prekių išdėstymas yra tik smulkus aspektas. Didžioji dalis strategijos yra gerų kainų gavimas, gera distribucija ir gerų kainų išsiderėjimas iš tiekėjų. „Lidl“ turi didelį tinklą Europoje ir tam tikriem produktam turės globalius užpirkimus. Vienas dalykas ką turi mūsų prekybos tinklai su keliais šimtais parduotuvių, o „Lid“ turi tūkstantį parduotuvių. Todėl gali pirkti pramonines arba negendančias prekes iš Kinijos“, - pasakoja ekspertas
Nemažą dalį kompanijos pigiųjų prekių sudaro vardiniai produktai. Vis dėlto „Lidl“ pasiseka taikyti žemas kainas net ir šviežiems vietiniams produktams, mat susidera su vietiniais gamintojais ir tiekėjais.
„Ar čia jie turės privalumus? Jeigu jie turės kozirį, kad perka ne tik į Lietuvos parduotuves, o, tarkime, kažkurią dalį veš į Lenkiją ar į kitą logiškai artimą distribucijos atstumą, tuomet jie gali tikėtis geresnių kainų“, - teigia R. Buračas.