• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 2011-2014 metais užregistruoti 188 atvejai, kuomet automobilių vairuotojai partrenkė motociklininkus ir 237 atvejai, kai avariją sukėlė motociklininkai, praneša ne gyvybės draudimo bendrovė BTA. Dažniausiai į avarijas papuolantys dviračių transporto priemonių (motociklų, motorolerių) vairuotojai – 14-28 bei 39-43 metų asmenys.

 2011-2014 metais užregistruoti 188 atvejai, kuomet automobilių vairuotojai partrenkė motociklininkus ir 237 atvejai, kai avariją sukėlė motociklininkai, praneša ne gyvybės draudimo bendrovė BTA. Dažniausiai į avarijas papuolantys dviračių transporto priemonių (motociklų, motorolerių) vairuotojai – 14-28 bei 39-43 metų asmenys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos keliais dažniausiai rieda motoroleriai. Jų yra net keturis kartus daugiau nei kitų dviračių transporto priemonių. Dažniausiai jie registruoti tėvų vardu. Motorolerį lengviau valdyti, jo teises nesudėtinga išsilaikyti, juo gali važiuoti ir B kategorijos teises turintis asmuo. 19-24 metų žmonės padaro daugiausia žalos. Motociklininkai važiuoja vis neatsargiau ir avarijos darosi vis rimtesnės“, – esamą situaciją komentavo ne gyvybės draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis. Be motorolerių dviračių transporto priemonių mėgėjai noriai važinėja – 10 kW – 20 kW ir 30 kW-40 kW galingumo motociklais. Galingesnių transporto priemonių Lietuvos keliuose pasitaiko rečiau.

REKLAMA

Motociklininkų avarijų skaičius kasmet auga

Per paskutinius trejus metus išmokų sumos motociklininkams auga, o automobilių vairuotojams mažėja. Sportinių motociklų (kuriuos žmonės neretai vadina „britvomis“) mėgėjai į eismo įvykius pakliūna keturis kartus rečiau, nei kitų tipų dviračių transporto priemonių mėgėjai. Visgi, avarijos yra daug rimtesnės ir išmokų vidurkis tris kartus didesnis.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo 2011 iki 2014 metų avarijų skaičius, į kuriuos patenka motociklininkai, išaugo dvigubai. Jau prasideda motociklininkų sezonas, tad pastebėta, kad balandį įvyko keturis kartus daugiau motociklų eismo įvykių nei kovą.

Statistika rodo, kad esant šiltiems orams avarijų įvyksta kur kas daugiau. Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenys rodo, kad motociklininkams pavojingiausia važinėti esant aukštesnei nei 25 laipsnių šilumai. Rodos, esant slidžiam keliui su dvirate transporto priemone paslysti ir nugriūti turėtų būti daug lengviau, tačiau avaringumas esant lietingam orui nedidėja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nesaugiausios dienos motociklininkams

Motociklininkų saugumui pavojų kelia ne tik karštis, tačiau ir laikas. Pavojingiausia į gatvę išlėkusiems motociklininkams – nuo 17 val. iki 18 val. Taip pat daug avarijų įvyksta nuo 12 val. iki 18 val. Motociklų eismo įvykių pagausėjimas pastebimas ir nuo 20 val. iki 21 val.

REKLAMA

„Avarijų pikas – nuo 17 iki 18 valandos. Tokiu laiku daugelis grįžta iš darbų. Kelyje pagausėja ir automobilių. Pavargę ir automobilių, ir motociklų vairuotojai. Po sunkios darbo dienos kelyje jie tampa ne tokie atidūs “, – situaciją komentavo A. Žiukelis.

Motociklininkams saugiausia nuo 3 val. iki 8 val. ryto. Tuo metu visi miega, tad avarijų skaičius nedidelis. Tačiau lyginant su automobilių avaringumo statistika, šiuo atveju nėra 8 val. avarijų piko. Tuo metu visi skuba į darbus, į gatves išrieda daug įvairių transporto priemonių, tačiau motociklininkų nukenčia gerokai mažiau nei automobilių vairuotojų. Avarijų sumažėjimas pastebimas ir po 22 val.

Motociklininkai dažniausiai nukenčia savaitės pabaigoje. Daugiausia avarijų užfiksuojama penktadieniais bei šeštadieniais. Saugiausia – antradieniais ir sekmadieniais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų