renault
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „renault“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „renault“.
Vietoje „Škoda“ – Volgos, vietoje „Renault“ – „Moskvič“: vakarietiškose gamyklose darbuojasi kinų pasiuntiniai
Kai Rusija įsiveržė į Ukrainą, daugelis vakarietiškų automobilių gamintojų nutraukė savo veiklą šioje šalyje. Jos už simbolinę kainą perdavė savo turtą valstybinėms įmonėms, kurios turėjo vieną labai aiškų tikslą – atnaujinti sustabdytą gamybą.
Norėdama parodyti vadinamosios specialiosios operacijos privalumus, Rusijos vyriausybė nusprendė pademonstruoti šalies automobilių pramonės augimą ir modernizaciją.
„Renault“ pristatė dar vieną masėms skirtą elektromobilį: kainuos mažiau nei 30 000 eurų
Paryžiaus automobilių parodoje „Renault“ pristatė naująjį „Renault 4 E-Tech“, kuris yra elektrinė klasikinio „Renault 4“ versija.
Originalus „Renault 4“ garsėjo savo universalumu. Praėjus 30 metų nuo šio modelio gamybos pabaigos, naujasis „Renault 4 E-Tech“ išlieka toks pat universalus. Elektrinis automobilis skirtas įvairiems poreikiams patenkinti ir yra „Renaulution“ plano dalis, papildanti „Renault“ elektromobilių asortimentą.
„Renault Emblème“ koncepcija siekia atversti naują lapą gamintojo istorijoje
„Renault“ kartu su partneriais pristatė ambicingą koncepcinį modelį „Emblème“. Kūrėjų teigimu, tai – ateities transporto vizija, atspindinti, kokiu keliu ketina žengti „Renault Group“, siekdama savo nulinės CO2 emisijos įsipareigojimų. Tiek elektra, tiek vandeniliu varomas automobilis per visą savo gyvavimo ciklą bendrą anglies dioksido pėdsaką sumažina net 90 proc., lyginant su įprastais šiandieniniais automobiliais.
„Renault“ Rytų Europos padalinio vadovas: „Reikia pasiūlyti sąžiningą kainą, o ne nuolaidas“
Pastaruosius metus automobilių gamintojai Europoje turi imtis iki šiol nematytų pokyčių, kurie leistų iš pagrindų modernizuoti vykdomos veiklos principus. Šiuos pokyčius skatina ne tik vis augantis Europos Sąjungos spaudimas, bet ir nuožmi konkurencija visuose įmanomuose automobilių segmentuose.
Pirmoji pažintis su naujos kartos „Renault Master“: Įrodymas, jog inovacija komercinių automobilių segmente nėra mirusi
Komercinėms reikmėms skirtos priemonės yra skirtos tik uždirbti pinigus ir nieko daugiau. Tai – įrankis, kurių pirkėjams didesnę svarbą turi pradinė kaina, o ne žaisliukai, kurių juos vairuojantys darbuotojai niekada gyvenime nematys. Vis dėlto, jeigu tokius automobilius perkančios įmonės būtų 100 proc. teisios, vargu ar gilias tradicijas komercinių automobilių kūrime turinti „Renault“ būtų skyrusi tiek daug laiko, pastangų ir lėšų, jog sukurtų visiškai naują „Master“ modelių gamą.
Rugsėjo mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje populiariausias modelis dėvėjo „Audi“ ženklelį
Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, 2024 m. rugsėjį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas ūgtelėjo 10,0% iki 2ʼ768 vnt. 2023 m. rugsėjį šalyje buvo įregistruota 2ʼ516 automobilių.
Kaip jau įprasta, greitojo reeksporto mastai praeitą mėnesį buvo itin maži: 12 įregistruotų naujų automobilių (iš jų – 8 „Mercedes-Benz“) buvo išregistruoti iki mėnesio pabaigos, o dar 8 bus išregistruoti artimiausiu metu.
„Renault“ paskelbė kada pradės vandeniliu varomo „Master“ gamybą
„Renault“ pademonstravo visiškai naują vandeniliu varomą „Master H2-Tech“ furgono prototipą. Gamintojo pranešime rašoma, jog vandeniliu varomas furgonas gali įveikti net 700 kilometrų atstumą, o degalų atsargos bus papildytos vos per 5 minutes.
Tvirtinama, jog naujoji pavara pasižymi išskirtiniu patikimumu ir našumu. Šiuos rodiklius pavyko pasiekti pradėjus kūrimo procesą iškart pagalvojant apie vandeniliu varomą jėgainę.
Tarptautiniuose komercinių automobilių rinkimuose – „Renault Master“ pergalė
Netrukus „Renault“ atstovus pasieksiantis „Master“ furgonas laimėjo prestižinį „International Van Of The Year“ apdovanojimą.
Apdovanojimas „Renault Master“ buvo įteiktas 2025 m. „International Van Of The Year“ (IVOTY) apdovanojimo ceremonijoje, vykusioje „IAA Transportation“ parodoje Hanoveryje šių metų rugsėjo 16 d. Apdovanojimą vienbalsiai skyrė ekspertų komisija, atstovaujanti 25 Europos šalims.
Taršos mažinimo tikslų nepasiekiantys gamintojai prašo numatytą terminą atidėti dvejiems metams
Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) imasi veiksmų, kurie leistų senajame žemyne veikiantiems gamintojams šiek tiek atsikvėpti. „Bloomberg“ naujienų agentūra pranešė, jog organizacijos nariai siekia, jog numatyti taršos mažinimo tikslai būtų atidėti dvejiems metams.
Šiuo metu galiojančiose taisyklėse numatyta, jog nuo 2025 metų, vidutinis Europoje parduotų naujų automobilių CO2 vidurkis neviršytų 95 g/km.
Kodėl tituluotasis „Europos metų automobilis“ saugumo bandymuose gavo tik tris žvaigždutes?
„Jeep Avenger“ praėjusiais metais buvo įvardintas geriausiu „Europos metų automobilis“ konkurso dalyviu. Vis dėlto, komisijos išgirtas automobilis naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose nesublizgėjo.
Ištisus dešimtmečius „Euro NCAP“ organizuojamų automobilių saugumo bandymų rezultatai daugeliui pirkėjų buvo it kelrodė žvaigždė. Visgi, geresnis įvertinimas asocijuojamas su didesniu saugumu ir atsparumu smūgiams.
REKLAMA
REKLAMA
Automobilių gamintojams gresia nemalonumai: nepasiekus taršos tikslų – 15 mlrd. eurų baudos
„Renault Group“ vadovas Luca de Meo įspėjo, jog lėtėjanti elektrinių transporto priemonių paklausa vietiniams automobilių gamintojams gali tapti nepakeliama. Dėl viršytų nustatytų taršos normų, automobilių gamintojai gali būti priversti sumokėti net 15 mlrd. eurų baudų.
2025 metais įsigalios nauji, griežtesni išmetamo CO2 kiekio apribojimai. Pagal numatytus reikalavimus, automobilių gamintojai privalės sumažinti visų parduodamų transporto priemonių CO2 vidurkį iki 94 g/km.
Norint išsaugoti planetą, vien persėsti į elektromobilius nepakaks: gamintojai imasi ambicingesnių planų
Manantys, kad vien tik sparti automobilių industrijos elektrifikacija ženkliai sumažins CO2 emisijas ir klimato šiltėjimo problemos nebeliks, – stipriai klysta. Skaičiuojama, kad, pagaminus vieną elektromobilį, į aplinką išskiriama iki 6,9 tonos CO2, tuo metu įprastą automobilį – apie 4 tonas. Tiesa, per visą gyvavimo ciklą elektromobilio žala aplinkai vis tiek yra ženkliai mažesnė.
Įperkami elektromobiliai: ar verta į juos žiūrėti?
Dažnas vairuotojas prisipažįsta, kad nuo elektromobilio įsigijimo jį atbaido didesnė tokių transporto priemonių kaina. Bet ar tikrai? Rinkoje po truputį pasirodo ir nebrangių, įperkamų elektromobilių, kurie savo kainomis nedaug lenkia analogus su vidaus degimo varikliais.
„Renault“ nusprendė pasišaipyti iš „Tesla“: pabrėžė populiaraus SUV trūkumus
„Tesla Model Y“ jau kurį laiką yra vienas perkamiausių elektromobilių Europoje, todėl nenuostabu, jog į lyderį nusitaikę konkurentai nusprendė pašmaikštauti.
„Renault“, kuri savo elektromobilių gamą plečia pamažu, Jungtinėje Karalystėje potencialius pirkėjus nusprendė sudominti į pagalbą pasitelkdama faktus, o tiksliau – „AutoExpress“ žurnalisto nuomonę.
Naujos kartos „Renault Master“ atkeliavo į Lietuvą: siūlys daugiau kaip 40 kėbulo versijų
Praėjusių metų lapkritį Lione vykusioje „Solutrans“ parodoje „Renault“ pristatė kultiniu tapusio furgono „Master“ ketvirtąją kartą, o dabar jis galiausiai pasiekė ir Lietuvą. Gerą vardą užsitarnavęs furgonas mūsų šalyje kainuos nuo 30 600 eurų (be PVM), rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„Renault“ tvirtina, jog naujos kartos modelis bus siūlomas su daugiau 40 gamyklinių kėbulo versijų su plačiomis jų pritaikymo galimybėmis.
Surado būdą kaip sumažinti elektromobilių baterijų kainą: leis kainą sumažinti 20 proc.
„Renault“ grupės praėjusių metų lapkritį įkurta pirmoji Europoje vien tik elektromobilių ir jų programinės įrangos gamintoja „Ampere“ paskelbė ambicingą baterijų kūrimo planą. Remiantis juo, bendrovė ličio geležies fosfato (LFP) technologija paremtas baterijas pradės montuoti elektromobiliuose greta nikelio kobalto mangano (NCM) akumuliatorių, kuriuos šiuo metu jau naudoja „Renault“ grupė. Lygiagrečiai tobulinant maišelinio tipo baterijų technologiją, šis žingsnis leis maždaug 20 proc.
Pirmoji pažintis su atnaujintu „Renault Captur“: ta pati kaina, daugiau naudingų priedų
Per pastaruosius metus „Renault“ savo modelių gamą papildė keliais, visapusiškai naujais modeliais, tačiau vienas perkamiausių bendrovės modelių dar tik laukia savo eilės. Lenkijoje „Renault“ atstovai surengė atnaujintos „Captur“ modelių gamos pristatymą.
„Renault Captur“ rinkoje pasirodė dar 2013 metais. Tuomet tai buvo vienas iš nedaugelio itin kompaktiškų krosoverių, dėl kurių europiečiai per pastarąjį dešimtmetį tiesiog pamišo.
Automobiliai, kuriems buvo skirti vėjų vardai
Tinkamas automobilio vardas gali turėti žymiai daugiau įtakos negu milžiniška reklaminė kampanija. „Ford Mustang“, „Lancia Stratos“ ar „Jensen Interceptor“ galėtų būti puikūs pavyzdžiai.
Kiekvienas automobilių gamintojas nori, jog jų gretose esantys modeliai turėtų šaunius, gerai įsimenamus vardus, kurie galėtų puikiai perteikti tam tikro modelio charakterį. Dėl šios priežasties automobilių kūrėjai labai dažnai į pagalbą pasitelkia ne lakią fantaziją, o enciklopedijos vadovėlius.
Lietuvoje pradedami naujojo „Renault Symbioz“ užsakymai
„Renault“ pirkėjams Lietuvoje, kaip ir likusiose Baltijos šalyse, turi gerų naujienų. Birželio 18-ąją pradedami tik gegužės pradžioje pristatyto naujojo modelio „Symbioz“ užsakymai. Pradinė „Techno“ versijos kaina Lietuvoje siekia 30 290 eurų. Pirmieji modeliai pirkėjus pasieks jau šių metų rugsėjį.
„Renault Symbioz“ įkūnija geriausius naujausių „Renault“ automobilių dizaino, junglumo ir efektyvumo aspektus.
Pigiausi hibridiniai automobiliai Lietuvoje: nuo kompaktiškų hečbekų iki stilingų SUV
Dyzelinis variklis daugelį metų buvo pozicionuojamas kaip tinkamiausias pasirinkimas, kuris leistų sumažinti išlaidas degalams. Vis dėlto, šiandien dyzelinių variklių vietą vis dažniau užima hibridinės alternatyvos, kurios ne tik pasižymi mažesne tarša, bet ir džiuginančiu efektyvumu. Ypač mieste, kur įprasti varikliai pasižymi didžiausiu apetitu.
Hibridinių automobilių naudą įžvelgę Lietuvos vairuotojai netrukus suskubo jiems skirti didžiausią prioritetą.
„Renault“ naujos kartos hibridas vien elektros režimu nuvažiuos 100 kilometrų
Aukštesnę pavarą įjungęs prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ pademonstravo hibridinį SUV tipo modelį, kuris leis elektros režimu nuvažiuoti 100 kilometrų atstumą.
Iki šiol iš tinklo įkraunami hibridai „Renault“ modelių gamoje pasirodydavo tik akimirkai, o ir jų veikimo savybės negalėjo pranokti konkurentų siūlomų alternatyvų. Vis dėlto, šiemet rinkoje pasirodysiantis „Renault Rafale“ šią nusistovėjusią praktiką pakeis.
„Renault TCe“ varikliai: Vienas iš jų – geras, kitas – nelabai
„Renault TCe“ vardu pavadinti benzininiai varikliai yra pastarųjų automobilių industrijos dešimtmečių progreso veidrodis. Visgi, būtent variklių srityje technologinį proveržį labiausiai skatino ne tik talentingi inžinieriai, bet ir nuolatos griežtėjantys taršos reikalavimai, dėl kurių gamintojai turėjo surasti retkarčiais išradingų būdų kaip išvengti itin skaudžių Europos Sąjungos nuobaudų.
Prancūzijos automobilių gamintojai šiame kontekste buvo baudžiami du kartus.
„Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją
„Renault“ didžiulį prioritetą teikia ne tik savo kuriamiems modeliams, bet ir tam, kaip pastarieji pateikiami pirkėjams. Dėl šios priežasties Prancūzijos bendrovė nusprendė sustiprinti savo automobilių pardavimo tinklą, diegdama naują koncepcinį prekybos vietų formatą pavadinimu „rnlt©“, rašoma gamintojo išplatintame pranešime spaudai.
Klientų patirties gerinimas išlieka „Renault“ prioritetu.
„Renault“ sukurtas 1,5 litro „dCi“: Ar tikrai vertėtų jo bijoti?
„Renault“ niekada nebuvo laikoma kaip itin gerų, itin patikimų dyzelinių variklių gamintoja. Šiuo statusu daugelį metų didžiavosi „Peugeot“, o tiksliau – „PSA“ koncernas, bet tai nereiškia, jog „Renault“ kūrinius vertėtų nuvertinti. Anaiptol.
Jeigu vadovautumėtės vien visuomenėje vyraujančiais stereotipais, tuomet drąsiai sakytume, jog 10 metų senumo automobilių kategorijoje vokiški kūriniai yra patys ištvermingiausi, o itališki – patys gležniausi.
Naujų automobilių rinka Europoje: kovo mėnesį smuko elektromobilių, dyzelių paklausa
Trečiąjį šių metų mėnesį, naujų automobilių pardavimų apimtys Europoje pastebimai sumažėjo, tačiau didžiausią nuosmukį buvo galima įžvelgti elektromobilių ir dyzelinių automobilių paklausoje.
Vadovaujantis Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, kovo mėnesį pardavimų nuosmukį įtakojo Velykų savaitgalis, dėl kurio Vokietijoje naujų automobilių registravimas sumažėjo 6,2 proc., Ispanijoje – 4,7 proc., Italijoje – 3,7 proc., o Prancūzijoje – 1,5 proc.
Prie bendros „Renault Group“ ir „Volvo Group“ įmonės jungiasi Prancūzijos laivybos ir logistikos milžinė
Prancūzijos laivybos ir logistikos milžinė „CMA CGM Group“ prisijungė prie „Renault Group“ ir „Volvo Group“ įsteigtos bendros įmonės „Flexis SAS“, kuri gamins naujos kartos elektrinius furgonus. Naujasis partneris per savo energetikos fondą PULSE įsigijo 10 proc. „Flexis SAS“ akcijų ir patvirtino savo ketinimą iki 2026 m. į įmonę investuoti iki 120 mln. eurų. „Volvo Group“ ir „Renault Group“, valdančios po 45 proc.
„Renault“ atnaujino vieną iš savo bestselerių: siūlys daugiau komforto ir technologijų
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ pristatė atnaujintą populiarų miesto visureigį – „Renault Captur“. Eilę metų į perkamiausių dešimtuką patenkantis modelis nuo šiol siūlys daugiau pažangių technologijų, leis rinktis iš skirtingo našumo variklių.
„Daugiau nei prieš dešimt metų „Renault“ įnešė naujų vėjų į kompaktiškų B automobilių segmentą. Sukūrę „Captur“ pagal „automobilis gyvenimui“ principą, atliepėme daugiau kaip 2 mln.
Ar šiemet bus elektromobilių proveržis?
Sparčiai kilusi elektromobilių pardavimo kreivė ėmė plokštėti, kai nemenka dalis juos įsigyti troškusių vairuotojų išpildė savo norą. Anksčiau gamintojai nespėjo gaminti elektrinių modelių, o dabar yra priversti stumdytis pečiais dėl kiekvieno pirkėjo. Tačiau laukti liko neilgai – Europos įmonių atstovai užsimena radę sprendimą, kuris padės nutiesti platesnius tiltus į pirkėjų širdis ir paskatins dar daugiau žmonių taršų transportą keisti į elektrinį.
„Moterų ralis“ atkreipė automobilių gamintojo dėmesį: taps renginio partneriu
Didžiausią Lietuvoje automobilių sporto renginį „Moterų ralis“ organizuojanti VšĮ „Idėjų grupė“ komanda sukirto rankomis su „Renault“ atstovu Lietuvoje „Sostena“. Įmonės bendradarbiaus šiemet organizuojant ir viešinant renginį. „Moterų ralio” automobiliu-vizitine kortele pasirinktas stilingas miesto visureigis „Renault Austral“.
„Renault Austral“ tai – išskirtinio dizaino, elegantiškas, sportiškas, idealiai tinkantis šiuolaikinei veikliai moteriai automobilis.
Vasario mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje – trijų markių dominavimas
Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2024 m. vasarį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo 8,9% iki 2ʼ380 vnt. 2023 m. vasarį šalyje buvo įregistruoti 2ʼ186 automobiliai.
„Renault Scenic“ tapo „Europos metų automobilis“ konkurso nugalėtoju
Šią savaitę vykstančioje Ženevos automobilių parodoje buvo paskelbtas konkurso „Europos metų automobilis“ nugalėtojas.
Po pirmojo balsavimo etapo, vykusio praėjusių metų lapkritį, „Scenic“ buvo išrinktas geriausiųjų septynetuką, kuriame taip pat buvo: BMW 5 serija, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008, Renault Scenic, Toyota C-HR ir Volvo EX30.
Ženevos automobilių parodos metu surengto balsavimo metu dėl nugalėtojo titulo atkakliai varžėsi „Renault Scenic“ ir BMW 5 serija.
Paskelbta išskirtinio stiliaus „Renault Rafale“ automobilio kaina Lietuvoje
Pirmą kartą „Renault Rafale“ buvo pristatytas praėjusių metų birželį Tarptautinėje oro ir kosmoso parodoje Le Buržė, Prancūzijoje.
„Rafale“ simbolizuoja „Renault“ perėjimą į kitą lygį.
Elektrinio „Renault Megane e-Tech“ testas: Daugiau nei tik stilingas hečbeko ir krosoverio hibridas
„Volkswagen Golf“ – vienas seniausių kompaktinės automobilių klasės atstovų. Nuo pat aštunto dešimtmečio vidurio vykstanti „Golf“ gamyba leido šiam modeliui sulaukti pasaulinio pripažinimo ir tokiu būdu sukurti įspūdį, jog šioje automobilių klasėje tiesiog nebėra kredibilių alternatyvų.
Surengė 1 000 kilometrų bandymą su elektromobiliais: siekė sužinoti kiek laiko trunka kelionė
1 000 kilometrų – distancija, kuri vairuojant automobilį su įprastu vidaus degimo varikliu nėra baisi, tačiau ar tą patį būtų galima pasakyti apie elektromobilius?
Automobilių ir jiems skirtų komponentų bandymus atliekanti įmonių grupė „UTAC“ surengė elektromobiliams skirtą testą, kuriame buvo siekiama išsiaiškinti kiek laiko su elektra varomais automobiliais trunka 1 000 kilometrų kelionė.
Sėkmingi „Dacia“ ir „Renault“ metai Lietuvoje: pardavė daugiau naujų automobilių
„Dacia“ ir „Renault“ praėjusiais metais Lietuvoje ir Baltijos šalyse fiksavo sėkmingus rezultatus. Praėjusiais metais Baltijos šalyse 2 955 „Dacia“ markės automobiliai, tai leido šiam prekės ženklui užimti 3,7 proc. Baltijos šalių automobilių rinkos.
Baltijos šalyse „Dacia Sandero“ yra lyderis vadinamojo B segmento (mažų) bei labiausiai klientų pageidaujamas automobilis. 2023 m. užregistruoti 758 šio modelio automobiliai, iš kurių beveik 75 proc.
„Renault“ mano, jog kompaktiškų SUV nebus per daug: pristatys šeimoms skirtą „Symbioz“
Prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ plečia vadinamojo C segmento kompaktiškų automobilių pasiūlą ir jau netrukus pirkėjams pasiūlys naujausią savo kūrinį. Šiandien, vasario 8-ąją, paaiškėjo, kad būsimasis šeimos visureigis bus pavadintas „Symbioz“ vardu. Naujoviško dizaino, unikaliu interjeru ir našia „E-tech“ jėgaine aprūpintas modelis rinkoje pasirodys 2024-ųjų pavasarį.
Anot „Renault“ atstovų, „Symbioz“ vardas būsimajam kompaktiškam šeimos visureigiui parinktas neatsitiktinai.
Elektrinių furgonų rinkoje – dar vienas žaidėjas, galintis su viena įkrova nuvažiuoti iki 460 km
„Renault Master“ jau ne vieną dešimtmetį išlaiko lyderystę Europos komercinio transporto rinkoje. Kaskart pasiūlydamas vis kažką naujo, prancūzų gamintojas sugebėjo užkariauti pirkėjų širdis ir nuo 1980-ųjų pardavė daugiau kaip 3 mln. šių furgonų. 2023-iųjų pabaigoje pasirodžiusi ketvirtoji „Master“ karta taip pat diktuoja tendencijas – elektrinė jo versija dėl savo našumo tampa nauju furgonų standartu.
Lietuvos naujų automobilių rinka 2024 m. pradėjo augimu
Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2024 m. sausį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas ūgtelėjo 5,8% iki 2ʼ457 vnt. 2023 m. sausį šalyje buvo įregistruoti 2ʼ323 automobiliai. Pagrindinės augimo priežastys – pagerėjęs automobilių prieinamumas ir sugrįžusios kainų nuolaidos.
HEV, PHEV, MHEV, BEV, FCEV: Ką reiškia visi šie apibrėžimai?
Daugelį metų, į automobilius montuojamų jėgainių apibrėžimas buvo labai paprastas ir aiškus. Jeigu automobilis turi benzininį variklį, jis dažniausiai būdavo atmosferinis arba su turbokompresoriumi. Tą patį buvo galima pasakyti ir apie dyzelinių variklių gamas, tačiau šiandien į automobilius montuojamų jėgainių tipų yra tiek daug, jog su naujais apibrėžimais nesusidūrusiems vairuotojams gali pradėti suktis galva.
Populiariausi automobiliai Europoje: dėl lyderio vaidmens pešėsi elektromobilis ir „Dacia“
Pirmą kartą Europos naujų automobilių rinkos istorijoje, populiariausiojo titulas atiteko elektra varomam automobiliui – „Tesla Model Y“.
2023-aisiais „Tesla“ senajame žemyne pardavė daugiau nei 254 tūkst. elektrinio SUV vienetų. Kartu su šiuo pasiekimu „Tesla Model Y“ užfiksavo dar keletą laimėjimų.
„Tesla Model Y“ užima pirmaujančias pozicijas net trijuose automobilių segmentuose: elektromobilių, vidutinio dydžio, aukštesnės klasės automobilių.
Europos Sąjunga įvedė naują reikalavimą elektromobiliams
Nuo 2027 m. visi Europos Sąjungoje parduodami nauji elektromobiliai privalės turėti papildomą dokumentą – baterijos pasą.
Skaitmeninis dokumentas bus susietas su kiekvieno elektromobilio VIN (kėbulo) numeriu. Be to, automobilyje bus galima rasti specialų QR kodą, kurį nuskaičius bus galima sužinoti išsamią informaciją apie elektromobilyje naudojamą bateriją.
Veteranų kalėdinio slalomo turnyre – netikėtai malonus rekordas
Savaitgalį Kaune automobilių sporto veteranų ir svečių kalėdinio slalomo varžybos, kurias rengia Tarptautinė automobilių sporto veteranų asociacija (TASVA), susilaukė net 106 dalyvių iš trijų šalių – Lietuvos, Latvijos ir Ukrainos. Tai šių lenktynių, gyvuojančių jau pusę amžiaus, masiškumo rekordas.
#iGo2Dakar. Ar pergalę Dakare gali atvežti entuziazmu varomas automobilis?
Per 46-ius Dakaro istorijos metus dykumų maratono distanciją bandė įveikti neįtikėtinai marga ratuočių kompanija: nuo „Vespa“ motorolerio iki „Rolls-Royce Corniche“. Dėl šios priežasties šiandien stebint veiksmą „Dakar Classic“ įskaitoje, galima paganyti akis į automobilius, paprastai matomus tik muziejuose ar oldtimerių suvažiavimuose. Šioje kompanijoje vienas egzotiškiausių „Renault 4 Sinpar“ su stogą vainikuojančiu išmetimo vamzdžiu.
#iGo2Dakar. Didžioji „dykumų lapino“ Jean-Louis Schlesser avantiūra
Bemaž visose automobilių sporto disciplinose startuojančius lenktynininkus galima suskirstyti į tris kategorijas. Vieni siekia maksimaliai aukštų rezultatų, antri ieško malonumų ir nuotykių, o treti -suka galvas kaip aplenkti varžovus gudraujant ar naudojantis taisyklėse esančiomis spragomis. Dakaras nėra išimtis. Didysis dykumų maratonas taip pat turi intriguojančią išradingų technikos patobulinimų, tyčinių avarijų bei taisyklių laužymo istoriją.
Pasikeitimai Formulės 1 čempionate: „Haas“ atleido ilgametį komandos vadovą
Charizmos nestokojantis Guentheris Steineris paliko paties įkurtą Formulės 1 komandą – „Haas“. Jo vietą, komandos vadovo poste, užėmė buvęs inžinerijos padalinio vadovas Ayao Komastu.
Daugeliui ši naujiena buvo šokiruojanti, mat iki šiol pasirodę pranešimai teigė, jog „Hass“ komandos savininkas Gene'as Haasas planavo pratęsti specialisto sutartį dar vieneriems metams, tačiau, panašu, jog komandos vadovo planai pasikeitė.
Pasakė, kokie automobiliai Vokietijoje yra patys nepatikimiausi: ar tokį vairuojate ir jūs?
Vokiečių techninių apžiūrų centro atstovai sudarė sąrašą, kurie automobiliai Vokietijos rinkoje yra patys nepatikimiausi.
„Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“ žurnalistas Ramūnas Fetingis teigė, kad Vokietijos techninių apžiūrų centras „TUV. SUD“ paskelbė automobilių reitingą pagal tai, kiek trūkumų jie turi praeinant techninę apžiūrą.
Iš viso per mažiau kaip metus buvo tikrinama daugiau kaip 10 mln. įvairaus amžiaus automobilių.
#iGo2Dakar: Kada automobilių gamintojai „atrado“ Dakarą?
Pirmą kartą 1979-ųjų sausį surengtas ir iki populiariausio automobilių sporto renginio išaugęs Dakaro ralis kaip magnetas traukia ratuotos technikos gamintojus. Maratono trasos visuomet vingiuoja kvapą gniaužiančio grožio regionų bekele, atletų kovas fiksuoja beveik 2000 aukščiausios prabos media profesionalų, o pusvalandžio trukmės oficialias kasdienes lenktynių apžvalgas dvi savaites transliuoja 190 šalių populiariausi televizijos kanalai. Geresnę auditoriją sunku net teoriškai įsivaizduoti.
Mažų variklių gidas: Ar turėtumėte vengti kavamalės dydžio variklių?
Juokingai mažo darbinio tūrio benzininiai varikliai šiandien yra neatsiejama modernių automobilių dalimi. Vis naudotų automobilių į Lietuvą atkeliauja turėdami mažo darbinio tūrio variklius, kuriems dažniausiai lipdoma viena ir ta pati etiketė.
Nuo konvejerio nuriedėjo 8 milijonai „Dacia“ automobilių: kaip Rumunijos gamintojas virto lyderiu Europoje?
Šiemet „Dacia“ pardavė 8 milijoninį savo automobilį. Šis pasiekimas itin taikliai iliustruoja, kad iki 2005-ųjų buvęs tik nacionaliniu Rumunijos gamintoju, minėtas prekių ženklas per ganėtinai trumpą laiką tapo reikšmingu bei visoje Europoje puikiai atpažįstamu vardu. Bet kokia „Dacia“ sėkmės paslaptis?
Tikriausiai net ir kai kurie patyrę automobilių rinkos ekspertai nežino, kad „Dacia“ ne visada buvo vadinama būtent šiuo vardu.
Palygino „Renault Scenic“ su „Citroen C4 Picasso“: vienas teikia kur kas didesnį vairavimo malonumą
Ketvirtoji „Renault Scenic“ ir „Grand Scenic“ karta debiutavo 2016-iais, o jų gamyba sustabdyta 2022-ais. Nors naujo jau neįsigysite, tačiau naudotų automobilių rinkoje „Scenic“ pasirinkimas ganėtinai didelis, o įvairovė nuo bazinių iki itin solidžiai sukomplektuotų modelių. Plačiau šio automobilio savybes TV6 laidoje „Autopilotas“ nagrinėjo žurnalistas Vytenis Kudarauskas.