agnius gučius
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „agnius gučius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „agnius gučius“.
Automobilio vairuotojo atsakomybė: kada keleivis privalo būti išlaipintas?
Saugumas kelyje labiausiai priklauso nuo vairuotojo įgūdžių ir atidumo bei automobilio techninės būklės. Transporto priemonėje įrengtos oro pagalvės taip pat reiškia saugumą nelaimės atveju, tačiau saugos diržo segėjimas yra kiekvieno automobilio vairuotojo bei keleivio asmeninis pasirinkimas, kuris, deja, ne visada būna teisingas.
„Prasideda laikas, kai žmonės dažniau ims keliauti didesniais ekipažais.
Draudikai įspėja: netyčia brūkštelėjus kitą automobilį ir palikus raštelį – klaidingas sprendimas
Eismo nelaimės, kurios įvyksta ne kelyje, o stovėjimo aikštelėse, prekybos centrų ar biurų parkavimo vietose bei sausakimšuose kiemuose, dažniausiai nepadaro didelės finansinės žalos, tačiau neretai tampa painiu rebusu visiems eismo įvykyje dalyvavusių transporto priemonių savininkams.
Draudimo bendrovės „Gjensidige“ duomenimis, praėjusiais metais automobilių stovėjimo aikštelėse įvyko 3,5 tūkst. draudžiamųjų įvykių. Jie sudaro 7,5 proc.
Dviratininkams ir motociklininkams ruošiantis sugrįžti į kelius, laikas prisiminti į ką vairuotojai turėtų atkreipti dėmesį
Nutirpus sniegui ir šylant orams prasideda aktyviausias laikas visiems eismo dalyviams. Keliuose jau pastebime dviračių transporto priemonių mėgėjus – dviratininkus ir paspirtukininkus. Šį savaitgalį meteorologų žadama saulė turėtų išvilioti ir motociklininkus. Visi jie eisme dalyvauja tik šiltuoju metų laiku ir pavasarį bei vasarą yra vieni aktyviausių eismo dalyvių.
Vairuotojams primena 3 sekundžių taisyklę: šiose gatvėse būkite itin atsargūs
Eismo nelaimė gali įvykti bet kuriame kelyje ar sankryžoje, tačiau autoįvykių statistika rodo, kad kai kuriose gatvėse jų koncentracija yra gerokai didesnė nei kitur.
Draudikai atkreipia dėmesį, kad vairuotojai, važiuodami avaringiausiais kelių ruožais, turėtų būti gerokai atidesni ir atsakingai laikytis ne tik Kelių eismo taisyklių, bet ir dėmesingiau rūpintis jų pačių bei kitų eismo dalyvių saugumu.
Vairuotojus įspėja, ką būtina padaryti: tokiu atveju draudimo išmokos negausite
Vairuotojams patekus į eismo įvykį, neretai tenka pasukti galvą – o ką gi daryti toliau? Draudimo bendrovių atstovai paaiškina, kuriais atvejais būtina iškviesti policiją ir ar po avarijos automobilius galima patraukti į šalį. Be to, primena, kad užpildyti eismo įvykio deklaraciją galima ne tik braižant eismo įvykio schemą ant popieriaus lapo.
Naujienų portalui tv3.lt laišką parašęs skaitytojas Irmantas (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinoma – red. past.
Smulkų eismo įvykį sukėlusios moterys pildo deklaracijas, vyrai – tariasi asmeniškai
Kas antras automobilį vairuojantis tautietis bent kartą yra padaręs smulkų autoįvykį, kuomet buvo apgadintas kitas automobilis. Labiausiai tokiose situacijose skiriasi vyrų ir moterų reakcija, atskleidė draudimo bendrovės „Gjensidige Baltic“ užsakytas visuomenės nuomonės tyrimas, siekiantis išsiaiškinti vairuotojų elgseną sukėlus smulkų autoįvykį.
Vairuotojų klastos: automobiliai apgadinami tyčia
Žinių radijas Draudikai skelbia, kad daugėja atvejų, kai vairuotojai tyčia apgadina automobilius, kad gautų draudimo išmokas, „Žinių radijui“ sakė „Gjensidige Baltic“ Lietuvos filialo Transporto žalos sureguliavimo skyriaus vadovas Agnius Gučius. Pasak jo, pernai penktadaliu padaugėjo neteisėtų bandymų gauti draudimo išmokas už apgadintus automobilius. „Jeigu situacija toliau nesikeis, ateityje prognozuojamas tik (tokių sukčiavimo atvejų – red.) augimas.
„Išplauta“ duobė ar išblukę kelio ženklai žalos pridaro kas antram vairuotojui
Žiemos šalčių ir darganos „išplauta“ duobė kelyje, nelygūs asfaltas ar neaiškūs, išblukę kelio ženklai – beveik kas antro (46 proc.) Lietuvos vairuotojo automobilio žalos priežastys, kilusios dėl prastos kelio būklės. Tai atskleidė „Gjensidige Baltic“ Lietuvos filialo užsakymu „Vilmorus“ atliktas tyrimas. Maždaug kas ketvirtas apklausoje dalyvavęs vairuotojas (25,8 proc.