Dublino oro uosto pranešime teigiama, kad lėktuvas saugiai nusileido pagal tvarkaraštį prieš 13 val. vietos (15 val. Lietuvos) laiku.
„Lėktuvui nusileidus, jį pasitiko gelbėjimo tarnybos, įskaitant oro uosto policiją ir mūsų priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą, nes šeši keleiviai ir šeši įgulos nariai [...] pranešė apie sužeidimus, orlaiviui susidūrus su turbulencija, kai skrido virš Turkijos“, – sakoma pareiškime.
Oro uostas nepateikė išsamesnės informacijos apie sužeidimų sunkumą.
„Dublino oro uosto komanda ir toliau teikia visokeriopą pagalbą keleiviams ir oro linijų darbuotojams“, – sakoma jo pranešime.
Šį antradienį „Singapore Airlines“ lėktuvui, skridusiam reisu SQ321 iš Londono į Singapūrą, patekus į stiprią turbulenciją, vienas britas mirė nuo, įtariama, širdies smūgio, o daugiau kaip 100 žmonių buvo sužeisti. Šis lėktuvas buvo priverstas avariniu būdu nusileisti Bankoke.
Po šio incidento keli žmonės vis dar gydomi ligoninėje.
Keleiviai ir įgulos nariai patyrė kaukolės, galvos smegenų ir stuburo traumų, kai dideliame aukštyje jie buvo smarkiai mėtomi po lėktuvo saloną.
Po šios nelaimės „Singapore Airlines“ sugriežtino saugos diržų naudojimo taisykles.
Skrydžių saugos ekspertai teigia, kad keleiviai dažnai pernelyg atsainiai žiūri į saugos diržų segėjimą, o lėktuvui patekus į netikėtą turbulenciją jiems kyla pavojus.
Mokslininkai taip pat įspėja, kad dėl klimato kaitos stiprėja radarams nematoma vadinamoji giedro dangaus turbulencija.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!