• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iškritus sniegui, vairuotojai nepraleidžia progos išbandyti savo automobilio žieminėmis sąlygomis. Tačiau policija įspėja, kad už chuliganiškus manevrus kelyje teks ne tik susimokėti baudą, bet galite prarasti ir vairuotojo pažymėjimą. 

Iškritus sniegui, vairuotojai nepraleidžia progos išbandyti savo automobilio žieminėmis sąlygomis. Tačiau policija įspėja, kad už chuliganiškus manevrus kelyje teks ne tik susimokėti baudą, bet galite prarasti ir vairuotojo pažymėjimą. 

REKLAMA

Šonaslydžio mėgėjai, paprastai dar vadinami „drifteriais“, nevengia parodyti savo vairavimo galimybių viešosiose vietose – tai liudija ir socialiniame tinkle „Facebook“ neretai skelbiamos nuotraukos ar vaizdo įrašai. O kartais išbandyti transporto priemonę netgi susigundo ir patys policijos pareigūnai.

„Saulutes“ raižė ir pareigūnai

Neseniai tarnybinis policijos automobilis Klaipėdoje buvo pastebėtas piešiantis „saulutes“ ant sniego ketvirtą valandą ryto.

Toks vaizdelis buvo užfiksuotas paryčiais Sportininkų gatvėje esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje, esančioje netoli Klaipėdos valstybinio jūrų uosto.

REKLAMA
REKLAMA

Nors automobilių aikštelė ir buvo tuščia, tačiau juo pasidalinusi „Facebook“ grupė „ReidasTV“ kaip reikiant įaudrino uostamiesčio gyventojus, o apie šį pareigūno poelgį tikino žinanti ir Klaipėdos policija.

REKLAMA

Pasak Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vedėja Andromedos Grauslienės, pareigūnas bus nubaustas įstatymo numatyta tvarka. 

„Klaipėdos apskr. VPK pareigūnai tokį kolegų elgesį jau užfiksavo, toks vairavimas nėra toleruojamas ir vairavusiam pareigūnui gresia tokia pati atsakomybė kaip ir visiems kitiems vairuotojams. Šiuo atveju atsakomybė bus taikoma pagal ANK 420 str. 2 d., bauda nuo 450 iki 550 eurų ir teisės vairuoti atėmimas nuo 1 iki 2 metų“, – portalui tv3.lt situaciją pakomentavo A. Grauslienė.

REKLAMA
REKLAMA

Nors dažniausiai tokiais chuliganiškais manevrais mėgsta užsiiminėti neseniai teises išsilaikę jaunuoliai, tačiau pareigūno amžiaus Klaipėdos policija nedetalizavo.

„Lietuvos policija, ką pakomentuosite? Gal tyrimą atliksite ir teises atimsite?“, – socialiniame tinkle „Facebook“ po vaizdo įrašu piktinosi vienas vyriškis.

„Lavina vairavimo įgūdžius slidžiame kelyje. Bet jeigu mane taip mokinantis pagautų tai teises i stalčių padėčiau pasaugoti“, – pridėjo kitas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Baudą gali skirti ir aplinkosaugininkai 

Aplinkos apsaugos departamento atstovai įspėja vairuotojus, kad už pažeidimus baudą gali skirti ne tik policijos atstovai, bet ir aplinkosaugos darbuotojai.

Štai jeigu vairuotojai automobilio galimybes išbandys ant užšalusio vandens telkinio ar miško teritorijoje, jiems gali grėsti ir 140 eurų siekianti bauda.

REKLAMA

„Neteisėtas važiavimas per žolinę dangą, miško paklotę ar vandens telkinių ledu motorinėmis transporto priemonėmis užtraukia įspėjimą arba baudą iki 140 eurų.

Kai dėl neteisėto važinėjimo žolinė danga ar miško paklotė būna sužalota ar sunaikinta, toks pažeidimas užtraukia baudą nuo 140 eurų iki 300 eurų“, – teigė Aplinkos apsaugos departamento specialistai.

Už tokio pobūdžio pažeidimus aplinkosaugininkai nuo šių metų pradžios iki spalio mėnesio pabaigos iš viso nustatė 83 pažeidimus.

REKLAMA

Vardija išimtis

Visgi ne visai atvejais važiuoti ant užšalusių vandens telkinių gali būti draudžiama, yra taikomos tam tikros išimtys, jeigu:

  • Vykdomi žmonių paieškos ir gelbėjimo darbai, ekstremaliųjų įvykių ir (ar) avarijų padarinių likvidavimo darbai, valstybės sienos ir (ar) krašto apsauga, viešosios tvarkos užtikrinimas, aplinkos apsaugos valstybinė kontrolė ir valstybinė saugomų teritorijų kontrolė, kariniai ir (ar) priešgaisrinių gelbėjimo pajėgų mokymai ir (ar) pratybos, saugomų teritorijų gamtotvarkos, paviršinių vandens telkinių tvarkymo darbai ir būklės tyrimai, inžinerinės infrastruktūros eksploatavimo darbai, kertamos nendrės;
  • Organizuojami ir vyksta sporto renginiai ir (arba) sporto pratybos;
  • Organizuojama ir vykdoma verslinė žvejyba naudojant motorines transporto priemones, traktorius ir savaeiges mašinas, būtinas tokiai žvejybai organizuoti ir vykdyti;
  • Organizuojama ir vykdoma mėgėjų žvejyba naudojant ne kelių transporto priemones žvejų ir įrangos gabenimui į žvejybos vietą ir iš jos.

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad automobiliuose ir jų priekabose, jei yra įrengti stabdžiai, kai automobilio arba priekabos bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. turi būti naudojamos padangos, skirtos važiuoti žiemai. Jos žymimos ženklais „M+S“, „*“ arba užrašu „All seasons“ (visi sezonai).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. draudžiama eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis.

Naudojamų padangų protektoriaus rašto gylis turi būti ne mažesnis kaip:

M1 klasės – 1,6 mm (nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. – 3,0 mm).

M2 klasės – 2,0 mm (nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. – 3,0 mm).

M3 klasės – 2,0 mm.

Be to, nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. su lengvosiomis transporto priemonėmis automagistralėse ir greitkeliuose galima važiuoti ne didesniu kaip 110 km/val. greičiu

tv3.lt

Blogiausia, kada tuščiose aikštelėse negalima pasipraktikuoti. Saugiai, ne viešose vietose, ne eisme. Be įgūdžių ugdymo ir bent kažkokio pabandymo, kaip automobilis reaguoja į vairuotojo veiksmus bet kurį situacija slidžioje gatvėje/kelyje baigiasi autoįvykiu. Kada vairuotojas net nežino/nemoka elgtis pradėjus slysti - pati blogiausia situacija. Tada realiame eisme jis pavojingesnis už beždžionę su granata. Ir sau, ir kitiems. Dalis jaunų net žiemos normalios nematę. Jei jau tokia prevencija, tai gal vertėtų įvesti vairuotojų mokyme pamokas slidžiame kelyje? Autodrome ar specialiose trasose? Nes net tas Klaipėdos patrulio pasivažinėjimas - tuščia, niekam netrukdo - o įgūdis liks. Suprantu, kad gatvėje erelius bausti reikia. Bet čia.. Tiesiog kvaila.
Juozas iš pisoku kaimo
Juozas iš pisoku kaimo
O jei automobilis tampa nevaldomas dėl slidžios kelio dangos gal tada bauskim kelininkus ir policijos pareigūnus kurie privalo informuoti apie pavojingus kelio ruožus ir kontroliuoti eismo saugumą kaip tai daroma vokietijoje ir kituose civilizuotose europos bei pasaulio valstybėse o ne aikštelėse kur jaunimas mokosi valdyti automobili slidžeme kelyje .
O tam mentui Klaipėdoj teises atėmė?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų