Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Nepakanka nes zmonems per dideli kruvi uzkrauna ir mazus atlyginimus temoka.o del preliu skaiciaus tai irturibojimu tai issipisinejimas is zmoniu.politikai sugalvojo sita mesla o ne prekib
ininkai.
Manau, kiekvienas žmogus turi turėti pasirinkimą kur jam eiti į savitarną , ar ne. Kai nedaug prekių sutinku su savitarna, tačiau, kai didesnis pirkinių krepšelis, tikrai nesutinku. Savitarnoje eilės, produktai netelpa, krenta, prekės nepraeina, reik laukti konsultanto irt.t. 0 tuo metu 3 ir daugiau... kasos tuščios. Pasityčiojimas, nesuprantu, kodėl po darbo užėjusi į parduotuvę, turiu dirbti kasininko darbą. už mane, mano darbo nieks neatlieka.
"Atlikę pilotinius bandymus dalyje parduotuvių, galiausiai nusprendė, kad verta riboti kiekį prekių, už kurias atsiskaitoma savitarnos kasoje.
Lietuvos prekybininkai šiuo metu neplanuoja keisti tvarkos, kaip klientai atsiskaito savitarnos kasose."
Ką jūs lyginat?
Užsienyje - prekių kiekis, Lietuvoje - atsiskaitymo už jas būdas! Lygina mat, žvaigždę su kirminu!
s://
Esu PRIEŠ!! savitarnos kasas,bet JŪS mus VERČIATE!! Tai visgi ne greitume esmė,o kad nesamdote žmonių , todėl dar labiau lobstate!!
@Asilai Tikras asilas, uzsispyres
@Asilai Tai neik i ja !!! Iki savitarnos dirbo 2 ar 4 kasos. Eilėje laukti yra tekę valanda!!!! Kai savitarna atsirado net su daugiausei žmoniu trunka 20min .
Sakykim savitarna autoservise, savitarna namų remonte, savitarna gatvės remonte, savitarna pasikeisti vandens čiaupą, o meistrai stovi ir patarineja
Tai nors ačiu pasakis mažos parduotuves
Naudojuosi savitarna dėl to,kad pardavėjos dauguma nemandagios,neskiria vaisių ir daržovių rūšių,bandelių taip pat...Susitikrinu visas kainas ir nuolaidas,kaip suskenuoja pardavėja,tu nespėji sureaguot ar pritaikė nuolaidą,o po to tenka aiškintis ir daryti grąžinimus.
Melas,kad daugumai žmonių Lietuvoje tos savitarnos kasos patinka.Tik pasirodžius pardavėjai įprastoje kasoje,tuoj perbėga pulkelis nuo tų išgirtų savitarnos kasų.Ir nereikia meluot,kad jos įvestos pagreitint apsipirkimą.Ne,jos įvestos siekiant sutaupyt darbuotojų sąskaita,o pirkėjo patogumas čia niekam nerūpi..Niekada nesinaudoju savitarna,nes turiu prastą regėjimą,todėl nieko ekrane nematau.Tokių žmonių pagyvenusių žmonių tarpe dauguma,ir jie tokiu būdu diskriminuojami,kai kiekvieną kartą priversti nužemintai prašytis,kad padėtų apsipirkti.Čia jau lygių galimybių institucija turėtų įsikišti.Dėl neįgaliojo,kuris negalėjo patekt į antrą aukštą, nutarkavo maksima,o regėjimo negalią turintys žmonės niekam nerūpi,kai salėj paliekama tik savitarna ir viena pardavėja visiems reikalams
Kas sukontrolios? Apsaugos darbuotoju neužtenka
Eilės bus tada dar didesnės,...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų