Šie automobiliai didžiulės sėkmės nesulaukė dėl kitos priežasties. Jie buvo kritikuojami dėl automobilio eksterjero dizaino, kuris galėjo patikti tik savitą skonį turintiems vairuotojams. Vis dėlto, daugeliui šie automobiliai atrodė bjauriai, atstumiančiai ir nepatraukliai, o kaip žinote patys - automobilio dizainas yra viena iš svarbiausių savybių renkantis mašiną.
Lancia Thesis
Net ir būdami patys didžiausi šios markės gerbėjai, žvelgdami į šį „Lancia“ kūrinį sunku suvaldyti blogas emocijas. Pagal tuometinę „Fiat Group“ koncerno strategiją, „Lancia“ automobiliai privalėjo būti išskirtiniai, prabangūs ir ištaigingi, tačiau niekas šios markės dizaineriams nepasakė, jog automobiliai privalo būti patrauklūs.
Vis dėlto, „Lancia“ dizaineriai pasiekė savo. Automobilio dizainas sugeba sukelti karštą diskusiją - vieniems jis patinka, kitiems - ne, tačiau sprendžiant iš parduotų automobilių skaičiaus - susižavėjusių „Lancia Thesis“ dizainu buvo nedaug. Nuo 2001 iki 2008 metų „Lancia“ pardavė vos 15 661 vienetų.
Ford Scorpio
Pirmos kartos „Ford Scorpio“ buvo labai smagus, patogus automobilis, kuris sugebėdavo sudaryti konkurenciją „Opel Omega“ modelių šeimai. Keturių arba šešių cilindrų motorai, galiniai varomieji ratai, itin erdvus interjeras buvo stipriosios „Ford Scorpio“ savybės.
„Ford“ specialistai kurdami antrosios kartos „Scorpio“ vadovavosi tomis pačiomis vertybėmis : galiniai varantieji ratai, pajėgūs motorai, interjero erdvė ir aukštas komforto lygis. Tačiau visas gerąsias modelio savybes nustelbė automobilio eksterjero dizainas. Priekinė dalis atrodo kaip varlė, galinė dalis atrodo priklausė kitam automobiliui. „Ford“ iki šiol nenori pripažinti, jog tai buvo nesėkmingas projektas, tačiau pardavimų skaičiai rodo kitką. Nuo 1994 iki 1998 metų „Ford“ pardavė 95 587 automobilius.
Opel GT
Automobiliai, kurie būna sukurti Jungtinėse Valstijose ne visuomet įtinka senojo žemyno gyventojams, ypač jeigu tai būna sportiškas automobilis. JAV gamintojai net ir turėdami milžiniškus resursus savo jėgomis negali sukurti pilnavertiško sportiško automobilio, nebent į jų kūrimo procesą įtraukiami kolegos iš Europos.
Apskritai, tai nebuvo prastas automobilis. Jis buvo komfortiškas, išvaizdus ir netgi greitas, tačiau palyginus su pagrindiniais konkurentais jis buvo beprotiškai brangus. Todėl nenuostabu, jog Europoje jų buvo parduota vos 7559 vienetai.
Pontiac Aztek
Jeigu kiekvienais metais rengtume „Baisiausio automobilio“ rinkimus, net neabejojame, jog jame kiekvienais metais laimėtų štai šis „Pontiac“ kūrinys, kuris net ir dabar atrodo prasčiau negu vos pastovinti medinė pašiūrė.
„General Motors“ vadovai tikėjosi per vienerius metus parduoti net 75 000 šio modelio vienetų. Vėliau norai buvo sumažinti - tikėtasi parduoti bent 50 000 vienetų. Karti realybė parodė, jog norinčių įsigyti šią baisenybę nėra tiek daug. Per 8 gamybos metus „Pontiac“ pardavė 92 291 automobilį.
Renault Avantime
Prancūziškas eksperimentas, kuris pasirodė per anksti. Automobilis nebuvo baisus ar atstumiantis, šiam projektui koją pakišo netradicinė koncepcija, kurios pasaulis tuomet tiesiog nesuprato.
Kupė kėbulo tipas su vienatūrio priemaišomis - tikrai netradicinė formulė, kuriai pasiduoti nusprendė tik 8557 žmonės. Atsižvelgiant į Europos naujų automobilių rinkos dydį, tai yra labai, labai kuklūs skaičiai.