Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tai su TEO tas, pats... reikia susimokėti už paslaugas kurių jie neteikia.

Ir apskritai, visi verslai tarp savęs yra glaudžiai susieti ...

Vartotojas nemokus, nes sistemoje yra vėžys ... kuris naikina mus ir mūsų visas pastangas į norą užsidirbti.
Gražiai skamba"Bitės" klientų aptarnavimo direktorės teiginys jos į teismą duodami tik „piktybiškai vengiantys apmokėti sąskaitas“ Gal tegul parašo ir apie tokius atvejus, kai jie apkaltina žmones pasinaudojus paslaugomis tada, kai net „Bitės“ kortelės telefone nėra įdėtos ir niekas jų nurodytais telefonais tuo metu nėra skambinęs. Neįsivaizduojamai apsidžiaugia klientas, gavęs sąskaitas už pokalbius telefonu su užsienio abonentu, kurio gyvenime nėra nei matęs nei girdėjęs. O tai, kad klientas tokiais atvejais gali parašyti pretenziją ir kažką išsiaiškinti – skamba aplamai juokingai. Niekas ir nieko ten nesiaiškina. Tik parašo atsakymą kad jie yra teisūs ir patikina, jog klientas bus paduotas į teismą. Jeigu pateikta suma apmokėjimui nėra kosminė, turbūt aišku jog klientas po tokio susirašinėjimo verčiau pasirenka ramybę ir sumoka pinigus, suprasdamas jog teisybės šioje bendovėje tikrai neras. Nes jeigu nesumokės už paslaugą, kuria nesinaudojo – jis atsidurs tame pačiame piktybiškai nemokančių ir perduotų teismui sąraše. Manau jog tokių kaip mes yra tikrai ne vienas.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų