Automobilių kompanijos vadovas Mike‘as Flewitas laimingas – jo bendrovė pardavė dar vieną automobilį, rašo BBC.
Kiti vadovai nesidžiaugtų tokiu rezultatu, tačiau šis automobilis yra kitoks. Tai yra „McLaren P1” ir jis kainuoja 1,5 mln. JAV dolerių (3,8 mln. litų). Tai yra šios britų gamyklos „McLaren Atomotive“ flagmanas.
Įmonė, įsikūrusi į pietus nuo Londono, per dieną pagamina po vieną P1 modelį. Iš viso iš čia išrieda po 12 naujų automobilių per dieną. Tai yra juokingi skaičiai, palyginus su ankstesne M. Flewitto darboviete – „Ford“ gamykla. Visgi jis mano, kad tai yra neįtikėtina galimybė.
Pagarba tėvams
Vadovo vaikystė prabėgo Liverpulyje, kur jis jau nuo mažens domėjosi mechanika, o vėliau pradėjo surinkinėti motociklus. Pirmąjį automobilį jis nusipirko 17 metų – tai buvo dviejų durų „Triumph Herald“.
„Į tas dienas žvelgiu su pagarba. Viskas, ko pasiekiau, yra tėvų nuopelnas“, – pasakoja katalikiškos mokyklos absolventas M. Flewittas.
Supratęs, kad verslo studijos ne jam, po metų metė Liverpulio universitetą. 21 metų jis ieškojo įvairių darbų, kol galiausiai ėmėsi mechanikos amato „Ford“ gamykloje.
„Tai leido suprasti, kad viskas, ko imsiuos gyvenime, bus sunku, taigi belieka tik džiaugtis darbu“, - pasakoja jis.
Užjūrio karjera
Jis greitai suprato, kad turi dovaną gerai surinkinėti produkcijos linijas ir vadovauti komandoms.
„Supratau, kad kuriant gerą komandą svarbu nesirinkti žmonių, kurie yra panašūs į patį save. Renkiesi žmones, kurie sugeba daug ir papildo vienas kitą“, – savo vertingiausią verslo pamoką atskleidžia britas.
Prieš tapdamas „Ford Europe“ gamybos viceprezidentu M. Flewittas dirbo tokiose kompanijose kaip „Bentley“ ir „Rolls-Royce“. Švedijoje, „Volvo“ gamykloje jis pirmąkart sutiko savo žmoną Mia. Britui taip pat yra tekę dirbti Vokietijoje ir Turkijoje.
Prieš dvejus metus M. Flewittą persiviliojo „McLaren“, kur jis tapo vyriausiuoju gamybos vadovu. Po metu jis tapo kompanijos vadovu.
Ekologiškas superautomobilis
Šiandien kompanijoje dirba 1,5 tūkst. darbuotojų, o pajamos siekia beveik 0,5 mlrd. JAV dolerių. Visgi kylant susirūpinimui dėl aplinkos apsaugos visų žvilgsnis krypsta į galingiausių automobilių gamintojus. Tik M. Flewittui, tai nėra iššūkis.
„Ar ekologija reiškia, kad nebegalime linksmintis su automobiliais? Ne, tai reiškia atsakomybę“, - teigia jis.
Taigi naujasis hibridinis P1 gali mieste tyliai riedėti elektros pagalba, o už jo ribų 100 km/h greitį pasiekti greičiau nei per 3 sekundes. Teoriškai modelis gali pasiekti maksimalų 347 km/h greitį.
„Mes esame ne tik automobilių gamintojai. Kartu mes esame ir technologijų kompanija“, - pabrėžia M. Flewittas.