Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nesuprantu kodėl projektuojant geležinkelį nebuvo suprojektuota nuo sienos per Vilnių,o ne pro Kauną.Aišku-būtų buvęs truputi toliau,bet ir dabartinių problemų būtų nebuvę...
Man tai atrodo, kad Rail Baltica per Vilniu yra Lenkijos interesu patenkinimas, ju itakos i vilnijos krasta GARANTIJA! O visa kita yra tusciazodziavimas.
reikia rinkti veiklu prezidenta ir duoti jam kuo daugiau galiu ,o tai lenda visuokie senbezdos ,ir daugiau ziureti savo reikalu ,o ES ,ka toje ES neklystantys ,sventa karve .ir ko ten lendat i ta Ukraina ,neuzmirskit ,jie slavai ,o slavai su slavais visada ras bendra kalba
o,man ne geda ,kad gyvenu Lietuvoje ,o geda del tokios valdzios ,kuri nezino ko nori .O del to gelezinkelio ,tai kodel per Vilniu ,as siulau per Klaipeda ,tai vis tik uostas ,Ryga ir Talinas uostamiesciai ,o Vilniu reikia palikti ,kuo svaresni ,nuo visokiu gamyklu , kurios tersia ora .O buve komuniagos ,kaip neismoko gyventi be maskoliu ,taip ir neismoks.
Elgiames kaip visiski "techniniai atsilikeliai", gal bent estai ikres proto...
Atsaka i Vilniu - tai budas suzlugdyti projekta, arba, menamai, materialinis interesas.
Jau geda darosi, kad gyvenu Lietuvoje...
REKLAMA
REKLAMA
Bėgiuose dingusi Baltijos vienybė