Lauko vaizdo ekranų tinklą Lietuvoje valdančios bendrovės "Actual City Media" (ACM) I ketvirčio apyvarta viršijo 1 mln. litų. Tai beveik 50 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai, kai I ketvirčio apyvarta buvo 0,675 mln. litų.
Šiuo metu ACM vaizdo ekranų tinklą sudaro 15 vaizdo ekranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Mažeikiuose, Utenoje ir Marijampolėje. Tai 1,5 karto daugiau nei tuo pačiu metu pernai, kai ACM tinke buvo 10 lauko vaizdo ekranų.
Per šių metų pirmą pusmetį bendrovė planuoja baigti antrąjį plėtros etapą ir įrengti dar penkis lauko vaizdo ekranus Vilniuje, Plungėje, Alytuje ir Panevėžyje.
ACM vaizdo ekranų tinklas 2006 metais užėmė beveik penktadalį lauko reklamos rinkos, o šįmet planuoja ją padidinti iki ketvirtadalio. Planuojama, kad 2007 metų ACM apyvarta sieks daugiau nei 5 mln. litų.