• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie dalyvavimą 2025-ųjų Dakaro ralyje paskelbę lenktynininkai puikiai žino, kad kiekvienas pasirengimo etapas yra didžiulės svarbos. Mokymai, testai ir pirmieji išbandymai – visa tai neatsiejama nuo sėkmingo starto Dakaro ralyje.

Apie dalyvavimą 2025-ųjų Dakaro ralyje paskelbę lenktynininkai puikiai žino, kad kiekvienas pasirengimo etapas yra didžiulės svarbos. Mokymai, testai ir pirmieji išbandymai – visa tai neatsiejama nuo sėkmingo starto Dakaro ralyje.

REKLAMA

Štai, į Dakaro ralio traukinį ganėtinai vėlai įšokęs Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas praėjusią savaitę leido Saudo Arabijoje, kur jie galėjo atitinkamomis sąlygomis išbandyti „X-Raid MINI“ automobilius.

Lapkričio 23–24 d. lenktynininkai kartu su savo komanda lankėsi „X-Raid“ bazėje, kur vyko techninis susipažinimas su automobiliu. Komanda mokėsi keisti įvairias dalis, gilinosi į automobilio mechanizmų veikimą ir analizavo, už ką atsakingi įvairūs mygtukai automobilio salone.

Praėjusią savaitę sportininkai su savo komanda išvyko į „Dubai International Baja“ lenktynes. Į varžybas jie atvyko trečiadienio rytą, tačiau tą pačią V. Jurkevičius apsilankė pas Gelažnikus, kur su bagiu važinėjosi po kopas. Ketvirtadienį komanda dalyvavo MINI bandymuose, penktadienį vyko prologas, o šeštadienį ir sekmadienį – pagrindinės varžybos.

REKLAMA
REKLAMA

„Šeštadienį važiavome gana sėkmingai. Kadangi iki šiol lenktyniavau tik Dakaro ralyje, rezultatas – 7 vieta – mus tikrai nudžiugino. Nuo komandos draugų, turinčių didelę patirtį tiek Dakare, tiek Dubajaus varžybose, atsilikome vos 1–3 minutėmis, kai bendras važiavimo laikas siekė daugiau nei 3 valandas. Abu su Aisvydu buvome patenkinti tempu“, – pasakoja lenktynininkas.

REKLAMA

„Sekmadienį taip pat išlaikėme gerą tempą ir atidžiai sekėme atstumą iki konkurentų. Važiavimas buvo panašus į šeštadienio, tačiau netoli finišo nukrito vairo stiprintuvo diržas. Norint jį uždėti atgal, reikėjo specialaus įrankio, kurio automobilyje neturėjome. Kadangi varžybų dalyvių rezultatai buvo itin artimi, šis gedimas sugadino mūsų galutinį laiką, todėl nusprendėme diržo nekeisti trasoje. Kirtome finišo liniją ir nuvažiavome tiesiai į servisą. Beveik visus trasos kilometrus įveikėme, tad pagrindinį tikslą – pasiruošti Dakarui – pasiekėme.

REKLAMA
REKLAMA

Po varžybų pasilikome treniruotėms. Važiavome testuotis į dar didesnes kopas. Viskas vyko sklandžiai, ir dabar jaučiamės pasiruošę Dakarui dešimt kartų geriau nei pernai. Su MINI automobiliu susidraugavome – jis važiuoja itin sklandžiai, o važiuoklė dirba nepriekaištingai. Belieka tikėtis, kad techniniai gedimai mūsų neaplenks“, – pasakojimą baigia lenktynininkas.

Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų